سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عصر ایران

فلسفه الزام به انتشار اطلاعات مرتبط با موارد فوق نیز این است که هر فرد ذینفعی بتواند بدان ها دسترسی سریع داشته باشد تا حقی از او ضایع نشود (اطلاع رسانی) یا برخی مدیران دولتی و بخش عمومی نتوانند در خفا، دست به اقدامات سوداگرانه بزنند (شفافیت).

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده چابهار در مجلس از سران قوا در خواست کرد که لایحه عفاف و حجاب از ذیل ماده 85 و از دستور کار مجلس خارج شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت: برخی فعالان بازار مسکن معتقدند اظهارنظر درباره وضعیت اخیر این بازار می‌تواند در یک بازه زمانی کوتاه‌مدت سیگنال استمرار کاهش قیمت بدهد اما برخی دیگر چنین دیدگاهی ندارند.

وب‌گاه فرارو

تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بدپوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه 48 درصد تولید کل کشور در تهران است گفت: بیش از 3 میلیون و 500هزار نفر کارگر بیمه شده در تهران فعالیت دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تخصیص حکم مستقل برای تحقق مسجدمحوری در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسول خطیبی معتقد است باشگاه پیکان بهترین نقل و انتقالات را در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

رسول خطیبی معتقد است باشگاه پیکان بهترین نقل و انتقالات را در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر داشته است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی است این تیم بهترین نقل‌وانتقالات را در بین تیم‌های لیگ برتری داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع‌مقدس و مقاومت به مناسبت روز خبرنگار عنوان شد: «در شرایطی که جامعه بشری بیش از همیشه بحران زده، جنگ زده، خشونت زده و غیراخلاقی شده است، نیازمند نیرویی است تا قادر باشد این شرایط را تغییر دهد. بی‌تردید این نیرو را باید در رسانه‌ها یافت. اگرچه قدرت تا حد بسیاری بر گفتمان رسانه‌ها تأثیرگذار است اما رسانه‌ها...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهیختگان نوشت: تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بدپوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

با توجه به حذف دروس عمومی در کنکور 1402 و دو مرحله ای شدن آن قرار بر این شد که تاثیر سوابق تحصیلی برای داوطلبان کنکور 1402 بیشتر شود و درصد تاثیرش بین بازه 40 تا 60 درصد باشد. سوابق تحصیلی در واقعا همان نمرات امتحانات کتبی است که در کنکور تاثیر میگذارد. در ادامه درباره میزان تاثیر سوابق تحصیلی برای داوطلبان کنکور 1402 بخوانید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز 14 مردادماه نشست معاونت خواهران سازمان بسیج دانشجویی با امیرحسین بانکی‌پور، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با تحلیل و بررسی لایحه عفاف و حجاب برگزار شد. در ابتدای این نشست، بانکی‌پور با اشاره به ابعاد حقوقی و قانونی لایحه و با بیان اینکه این لایحه تهدید را به فرصت تبدیل کرده است، گفت: ماده 638 مجازات اسلامی...

خبرگزاری تسنیم

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمهیداتی اندیشیده شده است که برای پیشگیری از حوادث ناشی از کار، تعداد بازرسی از کارگاه‌ها افزایش یابد.