سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عکسی از خانواده ابراهیم رئیسی به همراه شغل های دولتی و حکومتی که دارند در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در مطلبی به اصل هشتادوپنجی کردن قانون حجاب در مجلس پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

دو دهه ارشادِ ون محور نتیجه‌اش را در پاییز 1401 نشان داد. این قانون روی مواجهه مردم با مردم استوار است.

وب‌گاه عصر ایران

نزدیک به دو دهه ارشاد ون محور نتیجه‌اش را در پاییز 1401 نشان داده و هر کجا جلوی ضرر را بگیری منفعت است. اما یک سوال مهم درباره بخش دوم؛ آیا ایده بازدارندگی از مسیر پول خودش کالایی کردن حجاب و طبقاتی کردن مساله پوشش نیست؟

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

فریدون صدیقی، استاد رسانه بر این باور است که مدت‌هاست صداوسیما نسبت به اینکه مخاطب چه واکنشی نسبت به عملکرد او نشان می‌دهد، ایزوله شده و یکسری مخاطب هدف مشخص دارد که درصد کمی دارند و در اقلیت هستند. نکته بعدی اینکه مدیران بالادستی هم در ایجاد این شرایط موثر هستند چرا که مدیرانی نیستند که مدیریت درستی داشته باشند، حالا کاری هم نداریم که صداوسیما با این نوع از عملکرد با ریزش مخاطب روبه...

خبرگزاری مهر

کتاب «چرا بادبادک‌ها همه چیز را فراموش می‌کنند؟» نوشته سید علی شجاعی توسط انتشارات نیستان به چاپ دوم رسید.

وب‌گاه ورزش سه

مهمترین نکته حضور مورایس در برنامه ضربه آزاد شبکه اصفهان، آرامش او و گلایه از قوانین جدید فوتبال ایران بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله سید محمدعلی ایازی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم به خبرنگار جماران گفت: دین یک امر زیبا و خواستنی هست به شرطی که از روشهای منطقی استفاده بشود. وانگهی با این روش‌ها و شیوه‌هایی که بخواهیم از طریق جریمه کردن این کار را انجام دهیم، قطعا به رواج بی حجابی منتهی خواهد شد و من فکر می‌کنم جریانی هست که آن جریان می‌خواهد که جریان دین گریزی را در جامعه تشدید کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

با اکران فیلم اوپنهایمر ساخته کریستوفر نولان این سوال برای همه پیش آمده که رابرت اوپنهایمر کیست؟ در این فیلم کیلین مورفی در نقش رابرت اوپنهایمر بازی میکند. در این مطلب میخواهیم با رابرات اوپنهایمر مخترم بمب اتم و نابغه علم فیزیک و اینکه چگونه به «نابودگر دنیاها» تبدیل شد صحبت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: یک نقطه کلیدی در چنین رفتار‌های غیر اخلاقی، نیازی است که برخی جریان‌های تندرو و برخی واماندگان در مدیریت قوی و تدبیر عقلایی امور به چنین رفتار‌هایی دارند و اگر برخی، اعلان حضور سیاسی و اجتماعی خود را در «شعار» می‌بینند، برخی جریان‌ها و افراد نیز حیات سیاسی و روبه‌راه شدن امور خود را در «ناسزا» گفتن می‌دانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر مهدی همازاده میگوید: پروژه های بین رشته ای در هوش مصنوعی با مشارکت مهندسان و فیلسوفان در داخل ایران بسیار کم تعریف میشود در حالی که در خارج از کشور اینطور نیست و اگر به هندبوک کمبریج در حوزه هوش مصنوعی مراجعه کنید فصول فلسفی و کاربردی در هوش مصنوعی در تعامل با هم نوشته شده اند.

وب‌گاه گسترش

جهادگران جهاد دانشگاهی همزمان با فرارسیدن چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی با حضور در حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار عکسی از خانواده ابراهیم رئیسی در فضای مجازی که عهده دار شغل مهم هستند واکنش های زیادی به دنبال داشت.

وب‌گاه ورزش سه

در آستانه نهایی شدن ترکیب کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به نظر می رسد اعزام کیفی تنها برای ورزشکاران بوده است و برخی مسئولان از این قانون مستثنی هستند!