سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه گسترش

جهادگران جهاد دانشگاهی همزمان با فرارسیدن چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی با حضور در حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار عکسی از خانواده ابراهیم رئیسی در فضای مجازی که عهده دار شغل مهم هستند واکنش های زیادی به دنبال داشت.

وب‌گاه ورزش سه

در آستانه نهایی شدن ترکیب کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به نظر می رسد اعزام کیفی تنها برای ورزشکاران بوده است و برخی مسئولان از این قانون مستثنی هستند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: ما در ده جلسه‌ی گذشته راجع به اصل تحول، اهمیت تحول،...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: این کتاب، حاصل مصاحبه‌های محمدجواد صاحبی با آیت الله آصفی است. تصویری که ایشان از حوزه نجف و تکاپوهای علمی آن در اختیار خواننده قرار می‌دهد، با نگاهی که پیشتر از حوزه نجف ارائه می‌شد، متفاوت است و توسط انتشارات بوستان کتاب منتشر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باور دارم کیفیت بالایی در بازیکنان ایرانی داریم. می‌توانستم ریسک کنم و حتی با بازیکنان ایران قهرمان آسیا شویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد عطریان‌فر در گفت‌وگو با سازندگی به آسیب‌شناسی وضعیت اصلاح‌طلبان و آینده سیاسی آنان پرداخت

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدضیاء مرتضوی در یادداشتی در جماران نوشت: هتک نیز گرچه از زبان افرادی ناچیز صورت گرفته و می‌گیرد که ارزش واکنش ندارد، اما با تأسف از طریق برخی رسانه‌های متصل به حاکمیت و به ویژه از منبر رسانه رسمی کشور صورت می‌گیرد که مهم‌ترین اصل آن حفظ چارچوب‌های شرعی و فلسفه وجودی آن، گسترش فضایل اخلاقی است، اما به خود اجازه می‌دهند، از زبان برخی نااهلان و فرصت‌طلبان، به شخصیت‌های دینی و ایمانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: به قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌های مرتبط با سلب امنیت روانی جامعه باید توصیه کرد که در جریان رسیدگی‌های قضایی حتما شخصیت مرتکب را مورد توجه قرار دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل دادگستری استان تهران به قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌های سالب امنیت روانی جامعه گفت: فرایند‌های قضایی از بدو شروع تحقیقات تا صدور رای نهایی در این دست از پرونده‌ها به‌طور فوق‌العاده و ویژه دنبال شود.

وب‌گاه عصر ایران

کارگاه «انتقال تجربه فیلمسازی» با حضور مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان عصر روز 14 مرداد ماه برای اعضاء باشگاه مخاطبان موزه سینما در سالن فردوس این مجموعه فرهنگی تاریخی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: مجازات سلب حیات با توجه به وضعیت و مختصات ایران تعیین شده است.