سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله گرامی استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم به جماران گفت: من خواهش می‌کنم که برخورد با متخلفین تند و خشن نباشد، چون برخورد تند و خشن اثری ندارد. رضاخان با خشونت با حجاب برخورد کرد، اما نتیجه‌ای نگرفت و به محض اینکه از کشور رفت اوضاع کشور به حالت قبل برگشت. ما هم اگر روی بی‌حجابی فشار بیاوریم آن گونه می‌شود. لذا اگر با محبت برخورد شود موثرتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگردان «شیر سنگی» گفت: امیدوارم بازیگران جوان به جز بازیگری، از بزرگانی مانند علی نصیریان، جمشید مشایخی، داوود رشیدی، عزت‌الله انتظامی و محمدعلی کشاورز، اخلاقیات را بیاموزند.

خبرگزاری دانشجو

کارگاه «انتقال تجربه فیلمسازی» با حضور مسعود جعفری‌جوزانی نویسنده و کارگردان عصر روز گذشته برای اعضاء باشگاه مخاطبان موزه سینما در سالن فردوس این مجموعه فرهنگی تاریخی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معین الدین سعیدی درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان با یک رای گیری استمزاجی با اصل 85 شدن لایحه عفاف و حجاب موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نماینده مجلس جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

همه چیز حتی سربندها و رمز عملیات‌ها و حتی مقاومتی که در برابر ظلم مردم ما از خود نشان دادند، همه رویکرد عاشورایی دارد و در تمام اتفاق‌هایی که در جنگ رخ می‌داد حتی در ذکرها و یادهای رزمنده‌ها و حتی بعد از آن روایت گری دفاع مقدس، عاشورا را می‌بینیم.

وب‌گاه ورزش سه

آسمانِ سیرجان به رنگ سفید در آمده بود و زیر سقف سالنِ آن آسمان، هیچ کس نمی‌خندید جز اصفهانی‌های میهمان.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جبهه اصلاحات ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: قانون جدید انتخابات مصداق بارز خودتحریمی و خودبراندازی اس

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: کاهش شدید مشارکت انتخابات مجلس در سال 98 و ریاست جمهوری در سال 1400، به ترتیب با 42/5% و 48%(که13% آن باطله بود) نتیجه این روند نامبارک است که معنایی جز از دست رفتن سرمایه اجتماعی و بی‌اعتمادی جامعه به حاکمیت و ناامیدی از اصلاح امور ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

قتل ناصرالدین‌شاه در سال 1896 و هرج‌و‌مرجی که پس از آن درگرفت، زمینه را برای انقلاب آماده کرد. شرح حوادث در خیلی آثار ازجمله نوشته‌های اینجانب هست و تکرار آن در اینجا نه بجاست، نه مورد دارد.

خبرگزاری مهر

تمرکز لایحه «عفاف‌وحجاب» بر جرایم نقدی سنگین، بدون دستگیری یا حکم جلب است و بنا دارد مجازات‌ها به گونه‌ای بازدارنده باشد که اعلام آن خود به خود در ترک جرایم مؤثر باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس خانه احزاب گفت: همه احزاب ما در بحث انتخابات مجلس حرف دارند و ما این موضوع را در کف جامعه هم می‌بینیم که نسبت به انتخابات فعالیت‌ها آغاز شده است.

وب‌گاه عصر ایران

داگ بورگوم کودکی 66 ساله و متمایز است. کودکی جسور که در نوجوانی مشاغل متعددی از جمله راه‌اندازیِ روزنامه محله را تجربه کرده است. کمی بعد از سردبیری دریافت می‌تواند با یک ساعت پاک کردنِ دودکشِ خانه‌ها چهل دلار کاسبی کند؛ درنتیجه سراسیمه از کار با حداقل دستمزد انصراف داد. کت تیره و ابزار کار خرید و دودکش‌پاک‌کنِ دیکنزی شد.