سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله العظمی گرامی به جماران گفت: رضاخان با خشونت با حجاب برخورد کرد، اما نتیجه‌ای نگرفت و به محض اینکه از کشور رفت اوضاع کشور به حالت قبل برگشت. ما هم اگر روی بی‌حجابی فشار بیاوریم آن گونه می‌شود. لذا اگر با محبت برخورد شود موثرتر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع‌مقدس و مقاومت در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار نوشت: خبرنگاری و نویسندگی در زمینه دفاع مقدس و مقاومت بیش از آنکه یک تکنیک صرف خبری یا رسانه‌ای باشد، یک فلسفه، نگرش و باور فرهنگی است که باید در ذهن و قلم نویسندگان بارور و جاری شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی و انبوه‌سازی تهران جزئیات طرح ساخت واحدهای کوچک متراژ برای جوانان و زوج‌های جوان را اعلام و برآورد خرید این واحدهای مبله را یک میلیارد تومان ذکر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. ابتدا پول باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد خرج شود. اینکه خارج از ضوابط پول بدهد قبول نمی‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

برترین ها نوشت: کسی از خانواده ابراهیم رئیسی به همراه شغل‌های دولتی و حکومتی که دارند در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی و انبوه‌سازی تهران جزئیات ساخت واحدهای کوچک متراژ برای جوانان و زوج‌های جوان را اعلام و برآورد خرید این واحدهای مبله را یک میلیارد تومان ذکر کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی اعلام کرد این صندوق از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طلب دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مورد فعالیت‌های این صندوق و اقدامات انجام شده برای تصویب اساسنامه توضیح داد.

خبرگزاری مهر

مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع‌مقدس و مقاومت به مناسبت روز خبرنگار در بیانیه‌ای عنوان کرده که خبرنگاری و نویسندگی در زمینه دفاع مقدس و مقاومت یک نگرش و باور فرهنگی است.

خبرگزاری مهر

در آستانه اعلام نتایج نوبت دوم کنکور 1402 نحوه اعمال سوابق تحصیلی برای داوطلبان اعلام شد.

خبرگزاری مهر

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. ابتدا پول باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد خرج شود. اینکه خارج از ضوابط پول بدهد قبول نمی‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر، عناصر و مؤلفه‌های تشکیل دهنده «تحول راهبردی» در انقلاب اسلامی را دین، مردم و رهبری دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکسی از خانواده ابراهیم رئیسی به همراه شغل های دولتی و حکومتی که دارند در فضای مجازی منتشر شده است.

خبرگزاری فارس