سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

2سال ازآنموقع می گذردواین مردم هستندکه وضع موجودشان رابا وعده هایی که آقای رئیسی درمناظره هاوسخنرانی هایش داده بود مقایسه می کنند وازفاصله آنچه که باید باشد با آنچه که هست سخن می گویند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور کارت سفر مخصوص بازنشستگان تا ماه آینده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجتبی سلطانی، پژوهشگر معارف اسلامی و علوم سیاسی در نوشته ای به مسئله عاشورا و برخی تحریفات وارد شده در موضوع عاشورا و قیام سیدالشهدا (ع) اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان کشوری در قالب طرح اختیاری خبر داد و گفت: این طرح می تواند به حذف طرح‌های بیمه اکمل و یکپارچه سازی خدمات بیمه درمان در قالب یک طرح جدید کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از انتخابات 1400 برخلاف شعارهای انتخاباتی ابراهیم رئیسی درباره شفافیت اطلاعات و مبارزه با فساد و ناکارآمدی، منتقدان دلسوز یا اخراج و برکنار می شوند و یا بودجه، آب و برق نهادهای علمی و دانشگاهی قطع می شود تا دهانشان بسته شود.

خبرگزاری مهر

نشست هفتگی شهر کتاب با عنوان «اندیشه های مرلوپونتی» سه‌شنبه 17 مرداد برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان کشوری در قالب طرح اختیاری خبر داد و گفت: این طرح می‌تواند به حذف طرح‌های بیمه اکمل و یکپارچه سازی خدمات بیمه درمان در قالب یک طرح جدید کمک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از لوایحی که این روزها بررسی ابعاد تقنینی آن در دستور کار مجلسیان واهداف و آثار کیفری و سیاست جنایی آن در مجالس و محافل علمی مد نظر دلسوزان نظام واقع شده است، لایحه معروف به" عفاف و حجاب"است که در قالب9ماده توسط قوه قضائیه تهیه شده بود وبه 15ماده توسط قوه مجریه تغییر به 70ماده توسط قوه مقننه تبدیل ودر ماراتن روزانه به مانند" تورم" و "بیکاری "و" بی آبی" و" بی برقی" و "آلودگی زیست...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صندوق بازنشستگی کشوری دغدغه‌های زیادی دارد و باید با چاره اندیشی اساسی نظام بیمه‌ای و بیمه‌گری را اصلاح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: دولت سهام شرکتی را برای همسان سازی به صندوق واگذار کرد و ما در تلاشیم با نقد شدن این سهام، متناسب سازی را عملیاتی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

چهارمین عنوان از مجموعه «کتاب‌های طف» (مطالعات عاشورا) نشر آرما با عنوان «عاشورا و تحریفات» نوشته مرضیه محمدزاده با مقدمه‌ی محمدرضا سنگری منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت رئیسی هنوز در روزهاییی که قرار است دوسالگی خودش را جشن بگیرد با 12 عضو همراه خود خداحافظی کرده است. البته پایان‌کار اعضا دولت سیزدهم، هم از نوع استیضاح بود، هم عزل و هم استعفا.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پرتغالی آپوئل می گوید که پیروزی در بازی رفت هیچ تضمینی برای صعود این تیم نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: استاد پورجوادی میگوید «فضای مجازی» عبارت دقیقی نیست و بهتر است بگوییم فضای مثالی. آواتارها میتوانند یکی از انواع موجودات مثالی سهروردی باشند که در عالَم خیال متصل انسان قرار دارند و محدودیت‌های مثل‌های مادی خود را ندارند. ر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متخصصان معتقدند که اعزام نیروی کار به خارج از کشور می‌تواند بخشی از نرخ بیکاری را کاهش دهد.