سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قطر، ارمنستان و عراق در حال حاضر کشورهایی هستند که برای ورود نیروی کار از ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حال حاضر نگاه ثبات اصل جنبش را به عنوان حرکت درونی نمی تواند هضم کند. همه این حرکت ها ناشی از بیرون هستند و منشاء بیرونی دارند. حال اگر جلوی منشاء بیرونی گرفته شود، مسئله جنبش نیز پایان می یابد. هواداران نظریه ثبات و سینایی در حوزه اندیشه سنتی، شاید نمی دانند، این دیدگاه اکنون به پایان راه خود رسیده است. اکنون زمانه ملاصدرا در تحول و حکرت جوهری در پیش روی ایران قرار دارد. و از آن...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پارلمانی رئیس جمهور از تقدیم لایحه بیمه اجباری شناور‌های مسافری به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون پارلمانی رئیس جمهور از تقدیم لایحه بیمه اجباری شناورهای مسافری به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه معاون رئیس جمهور اعلام کرده است، لایحه بیمه اجباری شناورهای مسافری به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون پارلمانی رییسی تاکید کرده است که دولت یک لایحه بیمه اجباری شناورهای مسافری به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این روزها موضوع حجاب و نحوه برخورد با کشف حجاب، گریبان استارت‌آپ‌ها و حوزه اقتصاد دیجیتال را هم گرفته است و تعلیق و پلمب موقت و تشکیل پرونده قضایی برای سه شرکت دیجی‌کالا، ازکی و طاقچه به یکی از موضوعات پربحث خبرهای این روزها تبدیل شده است.

وب‌گاه ورزش سه

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، فتح لالیگا را در اولویت عنوان کرد و گفت قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار دشوار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر توسعه اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار گفت: اعزام نیروی کار به خارج از کشور می‌تواند بخشی از نرخ بیکاری را کاهش دهد.

وب‌گاه فرارو

در زمان سلوکیان شهرسازی رونق چشمگیری داشت. شهر‌های سلوکی دارای سازمان "پولیس" بود. یعنی مجمع ملی مرکب از افراد متساوی‌الحقوق جامعه، و شورای انتخابی شهر و دادرسان انتخابی. مردم حق داشتند درباره مسائل اجتماعی شهر خود اظهار نظر کنند و در حل آن مسائل مشارکت داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر توسعه اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار گفت: اعزام نیروی کار به خارج از کشور می‌تواند بخشی از نرخ بیکاری را کاهش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علاوه بر تمام مناسبت‌های معقولی که در تقویم جهانی وجود دارد، روزهایی به ثبت رسیده‌اند که شاید در نگاه اول عجیب باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ جریمه نقدی اصلی‌ترین موردی بود که ایشان دولت سیزدهم را به تامین کسری بودجه از جیب مردم متهم کرد. اما جالب است بدانید که بر اساس گزارش دفتر مطالعات مالی مجلس، دولت دوازدهم و هم موضع این روزنامه نگار به ریاست دکتر حسن روحانی، در سال 98 و بر سر اختلاف میزان فروش تخمینی و میزان فروش واقعی فرآورده‌های نفتی، 80 هزار میلیارد تومان پول چاپ کرد؛ که نتیجه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ یک اینکه، حجاب به معنای عام آن برای انسان مطرح است نه فقط برای جنس مؤنث و بنابر جنسیت، محدوده آن متفاوت است، یعنی جنس مذکر همچون جنس مؤنث حجاب برایش تعریف می‌شود، اما به‌گونه‌ای دیگر. دو اینکه، حجاب در انسانیتِ زن مؤثر است و منظور ما همین برداشت دوم است. یعنی، یک زن با رعایت حجاب در مسیر هدف از آفرینش خود قرار می‌گیرد. به عبارتی با حفظ حجاب غایتش...

وب‌گاه مشرق نیوز

موثرترین کارویژه مجالس و مراسم عزای اباعبدالله الحسین (علیه السلام) حفظ و انتقال پیام عاشورا به نسل‌های آینده است اما با گذشت زمان این کارویژه تحت تاثیر انحرافات مراسم عزاداری قرار گرفته و می‌گیرد.