سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

مصطفی محدثی خراسانی معتقد است که شعر عاشورایی به همت شاعران و با تکیه بر طبع و قریحه اهل شعر می‌بالد و این در حالی است که هیچ برنامه‌ی بلند مدتی در کشور برای حمایت از ادبیات وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

مارتین والسر یکی از چهره‌های ادبیات معاصر آلمان در 96 سالگی درگذشت.

وب‌گاه گسترش

مجیدرضا حریری - فعال اقتصادی

وب‌گاه عرشه آنلاین

لایحه «حجاب و عفاف» اوایل اردیبهشت سال جاری از سوی قوه قضاییه تهیه و سپس به دولت و در نهایت به مجلس ارسال شد. پنج‌شنبه پنجم مرداد، متن «لایحه حجاب و عفاف مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی» منتشر شد. در این لایحه، مجازات‌هایی از جمله حبس از پنج تا ده سال یا جزای نقدی تا 36 میلیون تومان برای افراد بی حجاب در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

مرحوم علامه [طباطبائی] به حاج آقا (آیت الله مصباح یزدی) می‌فرمود: تو در میان شاگردانم همانند انجیر هستی که همه چیز آن قابل استفاده است و چیزی از آن دور ریخته نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

س سازمان امور مالیاتی، شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را به ادارات کل مالیاتی ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام باشگاه پیکان گفت خودروسازان ارزان‌ترین تیم لیگ برتر به شمار می‌روند و شهامت جوانگرایی را دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

: استاد مطالعات سیاسی گفت: سکولارهای دینی به یک اسلام حداقلی آن هم برای خوشامد خود ایمان دارند. دین حداقلی چه دین معاویه باشد، چه دین مردم کوفه در سال 61، چه دین انجمن حجتیه و یا دین دخیل بستن به لاک سیاه، همه دین بازیچه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مارتین والزر، از مهم‌ترین نویسندگان آلمانی دوران پس از جنگ جهانی دوم در سن 96 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

عباس عبدی: مجازات‌های کلان مالی برای پوشش زنان نتیجه ندارد و این کار به نوعی پول درآوردن برای کسری بودجه است که نه قانونی است و نه اخلاقی. به جای آنکه تولید را تقویت کرد، دنبال کاستن از جیب مردم رفته‌اند. می‌دانید چرا؟ چون نمی‌توانید شلاق بزنید و زندان کنید، مردم برای نقض قواعد پوشش تعریف شده؛ چنین مجازات‌هایی را ناپسند می‌دانند، لذا راه میانبر پول درآوردن از طریق جریمه نقدی برگزیده...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: استاد مطالعات سیاسی گفت: سکولارهای دینی به یک اسلام حداقلی آن هم برای خوشامد خود ایمان دارند. دین حداقلی چه دین معاویه باشد، چه دین مردم کوفه در سال 61، چه دین انجمن حجتیه و یا دین دخیل بستن به لاک سیاه، همه دین بازیچه است.

خبرگزاری تسنیم

یکی از مشاغل کاذبی که این روزها جوانان جویای کار گرفتار آن هستند، بازاریابی است. وعده های رنگین در این شغل بسیار جذب کننده است اما واقعیت چنین نیست.

وب‌گاه 55 آنلاین

مارتین والزر، نویسنده مشهور آلمانی در سن 96 سالگی درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مارتین والزر، یکی از شناخته‌شده‌ترین نویسندگان آلمانی بعد از جنگ جهانی دوم و یکی از جنجالی‌ترین نویسندگان آلمانی با نظرگاه‌های سیاسی متفاوت در سن 96 سالگی درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مارتین والزر، نویسنده مشهور آلمانی در سن 96 سالگی درگذشت.