سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

حضور فرقه ضاله بهائیت در اغتشاشات پاییزی در سال گذشته نیز ملموس بوده است، جمع بندی بیت‌العدل آن بود که فرقه اگر از مارپیچ اغتشاشات جا بماند، نمی‌تواند روی آن سوار شود.

خبرگزاری مهر

ترجمه کتاب «بازیگری روان‌تنی رویکردی بینافرهنگی پس از استانیسلاوسکی» نوشته فیلیپ ب. زاریلی منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرط ممکن شدن تحقق قانون و حاکمیت قانون، وجود نوعی توافق میان جامعه و حکومت بر سر سودمند بودن قانون برای همه طرف‌ها (نیروهای اجتماعی، گروه‌های بزرگ جمعیت و نیز اقلیت‌ها) و پذیرش اکثریت جامعه و پایبندی دولت به رعایت آن است؛ توسل به قانون‌گذاری در مورد اموری که اجماع گسترده اجتماعی پشتوانه آن نیست، هم حاکمیت قانون را تضعیف می‌کند و هم قانون‌گذار را در ذهنیت عمومی جامعه به ابزار تحمیل میل...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: استاد صدوقی سها میگوید: مردم خودشان به سمت شیخ صفی الدین اردبیلی می رفتند، اینطور نبوده است که شیخ خودش بخواهد مرید جمع کند. در تصوف منفی، خود آن مشایخ به دنبال مرید بودند، اما درمورد شیخ صفی اینطور نیست، مردم خودشان به دور ایشان جمع می شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صالح نیک بخت حقوقدان می‌گوید: برخی دادگاه‌ها با اعمال مجازات‌های تکمیلی مانند الزام به حضور در غسالخانه‌ها و شستن میت یا مراجعه به روان‌پزشکان و اخذ گواهی سلامت روانی که هیچ تناسبی با مجازات قانونی مقرر ندارد، نشان می‌دهند که از دانش حقوقی لازم بهره‌ای ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده‌گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را ابلاغ کرد.

وب‌گاه فرارو

یکی از دغدغه‌های رسمی این است که اگر در برابر حجابِ سر یا بی‌حجابی متعارف کوتاه بیایند یک منکر و ناهنجاری ادامه خواهد یافت و به این موضوع ختم نمی‌شود. این دغدغه را نمی‌توان نادیده گرفت، اما راه‌حل آن اصرار بر حجاب اجباری نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گفت: کسی که می‌خواهد شعر حافظ را به خوبی درک کند باید با قرآن و حکمت آشنا باشد؛ همچنین باید با فلسفه، کلام، محیط، فضای شیراز و تاریخ ایران آشنایی داشته باشد، زیرا همه این‌ها به هم گره خوردند و شعر حافظ محصولی از این گره خوردگی است.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از موافقت وزارت ورزش و جوانان با تغییر نام این فدراسیون به "ورزش های جانبازان و توانمندیابان" خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک زلزله شناس می‌گوید که کنسرت‌های تیلور سویفت، خواننده سرشناس در شهر سیاتل باعث ایجاد فعالیت لرزه‌ای معادل یک زلزله به بزرگی 2.3 در مقیاس ریشتر شده است. این داده‌ها در جریان اجرای تور اخیر این خواننده در روزهای 22 و 23 ژوئیه ثبت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدهادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی، در بخشنامه‌ای شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و مؤسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را به ادارات کل مالیاتی ابلاغ کرد. در این بخشنامه آمده است: با توجه به مفاد دادنامه شماره 140109970905810997 مورخ 1401.06.01 هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال اطلاق نظر به اکثریت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان امور مالیاتی "شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی" را ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان امور مالیاتی شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را ابلاغ کرد.