سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارشی به برخی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی مقارن با عاشورا در سال‌های اخیر پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:، در دهه 1980، مارگارت تاچر و رونالد ریگان دست به دست هم دادند تا به پیروزی جهانی برسند. رهبران بریتانیا و ایالات متحده نوعی محافظه‌کاری فعال و در عین حال کارآمد را شکل دادند که تجارت را در داخل راه انداخت و در مقابل استبداد خارج از کشور ایستادگی کرد. توانست از غرایز دیرینه این دکترین استفاده کند و در عین حال به مشکلات مبرم معاصر نیز بپردازد. جانشینان آنها - نه فقط جان میجر...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مهرعلیزاده گفت: اعتراضات 1401 فقط برای حجاب نبود بلکه ناشی از نارضایتی‌ها و انبوه مطالباتی بود که به صورت خشم فروخفته در متن و بطن جامعه تلنبار شده بود

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام پناهیان گفت: امام زمان هم کسی را به زور دین‌دار نمی‌کند؛ بلکه انسان‌ها را از بردگی نجات می‌دهد، فقط همین! وقتی آزادی و رهایی در دین ما این جایگاه را دارد، خیلی عجیب است که یک کسانی در مقابل این دین، شعار آزادی بدهند؟

وب‌گاه عصر ایران

برابر مقررات خط ویژه اتوبوس به مسیرهایی در معابر و خیابان‌های شهرها گفته می‌شود که مختص عبور اتوبوس‌های عمومی مربوط به ناوگان شهری است و در مواقع اضطرار و انجام ماموریت نیز خودروهای امدادی و انتظامی اجازه تردد از آن را دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نسبت به پیامد‌ها و مخاطرات ورود وسایل نقلیه غیرمجاز به خطوط ویژه اتوبوس هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و 400 نیروی جوان حزب اللهی بعد از 2 سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس هشدار داد که تردد غیر مجاز از خط ویژه برای سایر خودروها و موتورسیکلت‌ها جریمه 81 هزار و 600 تومانی را به دنبال دارد.

وب‌گاه عصر ایران

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: ادبیات دین، اصلش باید بحث آزادی باشد؛ آزادی فردی و آزادی اجتماعی، یعنی آزادی یک فرد و آزادی یک ملت. آزادی یک ملت لازمه‌اش چیست؟ لازمه‌اش مدیریت ولایی است، چون فقط مدیریت ولایی است که می‌تواند کاری کند که خوب‌های یک ملت بجوشند و بالا بیایند. در واقع باید گفت: حکومت اسلامی فقط باید جلوی به جهنم بردن مردم را بگیرد و نگذارد کسی به زور، مردم را به سمت جهنم ببرد،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران تردد غیر مجاز از خط ویژه برای سایر خودروها و موتورسیکلت‌ها جریمه 81 هزار و 600 تومانی را به دنبال دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پلیس هشدار داد که تردد غیر مجاز از خط ویژه برای سایر خودروها و موتورسیکلت‌ها جریمه 81 هزار و 600 تومانی را به دنبال دارد.

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه در مبارزه با فساد عزم جدی دارد

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر وهب، آن جوان مسیحی در فیلم «روز واقعه» همه حجت مسلمانی خود را حسین بن علی دانست، پس پربیراه نیست اگر گفته شود، حجت مسلمانی مردم آسیای مرکزی و قفقاز نیز حسین بن علی (ع) است.

خبرگزاری تسنیم

روز دهم محرم که با عنوان عاشورا شناخته شده، روز معرفت، محبت، حماسه و سوگ است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارشاد گفت: 400 نیروی جوان حزب اللهی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر ارشاد با بیان اینکه 400 نیروی جوان حزب اللهی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید، از حضور هزار و 800 خواهر طلبه آموزش دیده امر به معروف در یک روز نمایشگاه کتاب، به عنوان دستاورد وزارت ارشاد یاد کرد.