سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: اعتقاد دارم که یکی از راه‌های مؤثر در جهاد تبیین، استفاده از ظرفیت اشعار آئینی با محوریت اهل بیت (ع) است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی "شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی" را ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این شکل از حذفِ رشته‌ای جا افتاده در دانشگاه به اعتبار دانشگاه و به اعتبارِ نهاد علم آسیب می‌زند. رشته فلسفه علم علاقمندان زیادی دارد که به راحتی نادیده گرفته می شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با اشاره به اینکه کارگر قراردادی به هیچ وجه جایگاه حمایتی در مورد استمرار قرارداد کار را ندارد گفت: بیش از 95 درصد کارگران قرارداد موقت دارند و ضرورت دارد که امنیت شغلی و فکری کارگران بیش از بیش تأمین شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه «عاشورا به مثابه یک مکتب» است، می‌گوید: عاشورا مکتب مبارزه با ظلم است و حضرت به دنبال این بودند که عدالت در جامعه مسلمین برقرار شود لذا این مکتب برای امروز یک الگوست و به ما می آموزد که وقتی دین خدا در خطر است، باید قیام کنیم و حتی به بهای جان سپردن، به ذلت تن ندهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه «عاشورا به مثابه یک مکتب» است، می گوید: عاشورا مکتب مبارزه با ظلم است و حضرت به دنبال این بودند که عدالت در جامعه مسلمین برقرار شود لذا این مکتب برای امروز یک الگوست و به ما می آموزد که وقتی دین خدا در خطر است، باید قیام کنیم و حتی به بهای جان سپردن، به ذلت تن ندهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین (ع) در چنان افقی ایستاده است که جز معصوم (ع) احدی حتی به مقدمات شناخت این گوهر هستی نمی رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی اکبر ناطق نوری رئیس مجالس چهارم و پنجم در سخنرانی اخیر خود به وضعیت استخدامی خود را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: در گزارشی به برخی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی مقارن با عاشورا در سال‌های اخیر پرداخته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری گفت: هیچ جایگاهی را به نوکری و روضه‌خوانی امام حسین ترجیح نمی‌دهم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری درجمع عزاداران روز عاشورا در مسجد جامع امام حسن مجتبی لواسان با تشریح و تبیین فلسفه قیام وحرکت امام حسین گفت: امام حسین برای اصلاح امت جد خود و هدایت مردم قیام کرد و برای جاودانه کردن نام اسلام و دین جدش از هیچ چیزی مضایقه نکرد و از جان و خانواده اش نیز گذشت و هیچگاه حاضر نشد تن به ذلت بیعت با کافر کیشی چون یزید نداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی اکبر ناطق نوری گفت: بعد از انتخابات سال 76 هم یک خبرنگار خارجی از من پرسید شما بعد از این برای امام حسین منبر می‌روید و در کسوت مبلغ دین و روضه خوانی برای شهدای کربلا و امام حسین ظاهر خواهید شد؟ به او پاسخ دادم افتخارم نوکری امام حسین (ع) است و هیچ جایگاهی در هیچ سطحی را را به جایگاه نوکری و روضه‌خوانی امام حسین ترجیح نمی‌دهم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم متدین و انقلابی گیلان در جای جای این استان در مراسم عاشورای حسینی به سر و سینه خود زدند و به سوگ ارباب بی کفن عاشورا نشستند.