چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه مواد 6 تا 11 لایحه عفاف و حجاب بررسی و اصلاح شد.

وب‌گاه عصر ایران

میرسلیم، نماینده مجلس معتقد است مقام معظم رهبری از اختیارات خود استفاده کرده تا با ایجاد ساترا به تصمیمات گرفته شده در حوزه تصویر انسجام دهند.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام باشگاه پیکان بر تأمین منافع این باشگاه از انتقال سامان فلاح به تیمی دیگر تأکید کرد.

خبرگزاری مهر

هنرآموزان، استادکاران، مدیران و کارشناسان علاقه‌مند به حوزه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای می‌توانند مقالات و تجربه‌های خود را برای فصلنامه رشد آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش ارسال کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

میرسلیم، نماینده مجلس معتقد است مقام معظم رهبری از اختیارات خود استفاده کرده تا با ایجاد ساترا به تصمیمات گرفته شده در حوزه تصویر انسجام دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز ملی ادبیات کودک و نوجوان فرصت مناسبی به منظور آشنا کردن کودکان با کتاب و کتاب خوانی است، از همین رو برنامه‌های مختلف رادیو به گرامیداشت این روز می‌پردازند. جزئیات را در ادامه ببینید: رادیو ورزش و «نیمکت» چند سالی می‌شود که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، 18 تیر به عنوان روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در کشور اعلام شده است. این روز همزمان با...

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه جنگ ترکیبی از همان روزهای اول انقلاب علیه ایران آغاز شد و همچنان ادامه دارد، گفت: آنها دنبال این هستند که جوانان را نسبت به داشته‌های خود ناامید کنند و از تمام ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در نشست هم اندیشی حکمرانی آموزش عالی با تبریک ایام غدیریه اظهار کرد: مجموعه ستاد انقلاب فرهنگی و شورای عالی انقلاب فرهنگی را می‌توان در 4 دوره تعریف کرد. دوره اول که دوره ستاد انقلاب فرهنگی است و حضرت امام در پیام نوروزی 59 این بحث را باز کردند، افرادی را به‌عنوان ستاد...

وب‌گاه عصر ایران

ما در دوران مدرنیته متقدم و متأخر زندگی می‌کنیم و برخی از پست مدرنیسم و پسا مدرن صحبت می‌کنند و به تعبیر من، ما وارد «جهان پساجدید» شدیم.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فرار مغزها گفت: فکر می‌کنیم فرار مغزها به دلیل گرایش جوانان ما به غرب است. دل آنها با ایران است ما بستر حفظ این نخبگان را در جامعه فراهم نکردیم.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های رادیویی برنامه‌های ویژه‌ای را از «نیمکت» رادیو ورزش تا مستند شنیدنی رادیو ایران و گفت‌وگوهای جالب رادیو جوان با نویسندگان و همچنین برنامه «سرزمین اسرارآمیز» ایران‌صدا را به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه فرارو

منصوره اتحادیه 89 سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.

خبرگزاری مهر

امام علی بن ابی طالب بزرگِ بزرگان بوده و نسخه‌ای یگانه به شمار می‌رود که خاور و باختر، کپی برابر اصل او را هرگز به خود ندیده است.

خبرگزاری مهر

کتاب «دکارت و مابعدالطبیعه ماهیت انسان» نوشته جاستین اسکیری با ترجمه مصطفی شهرآیینی توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرآنلاین در گزارشی به وضعیت انتخابات آتی آمریکا پرداخته است.