چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

علی ربیعی، از مقامات دولت روحانی اخیراً بدون اشاره به تحریم‌های صبح برجام و بیدستاوردی برجام گفته است: "برجام یعنی زندگی مثل آدمیزاد"!

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: فروزان آصف نخعی روزنامه نگار در یادداشتی به سوسیالیسم نوع چینی، فرهنگ گفت و گو و ایجاد ارتباط متقابل میان کشورها و تمدن ها پرداخت. که متن کامل این یادداشت در ذیل آمده است؛

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: ملت‌های ایران و روسیه در شکل‌گیری نظم نوین بین‌المللی بر پایه شکوفایی ارزش‌های انسانی، آزادی بیان و پرهیز از سلطه‌پذیری نقش مهمی دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب «زندگی اینجاست» که روایتی کوتاه از زندگی آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای است، همزمان با سالروز رحلت این عالم جلیل القدر، پیش از ظهر امروز با حضور علما، اندیشمندان، ائمه جمعه شمالغرب کشور، خانواده شهدا، میهمانان خارجی از کشور‌های ترکیه، جمهوری آذربایجان، روسیه و گرجستان، نمایندگان گروه‌های سیاسی، اصحاب فرهنگ و هنر و اقشار مختلف مردم...

وب‌گاه فرارو

علیرضا غریب‌دوست، دبیر انجمن حقوق‌شناسی می‌گوید، خانه اندیشمندان علوم انسانی هیچ وابستگی‌ای به هیچ نهادی ندارد و حتی انتفاع مالی هم ندارد، اما براساس گفته‌های او، شهرداری تهران مدتی است در پی این است که سکان خانه اندیشمندان علوم انسانی را در دست بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

در ادامه سلسله گفت‌و‌گوهای عصر ایران با موضوع «تأثیر مدرنیته بر دروس حوزوی و حوزویان» این بار دیدگاه‌های محمد تقی محمدتقی فاضل میبدی چهره نام آشنای حوزه و دانشگاه را جویا شده ایم....

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به نقش و اهمیت رسانه‌ها در جهان اسلام گفت: رسانه‌ها می‌توانند شکاف‌های فکری و اجتماعی را میان مسلمانان زدوده و باعث تقریب هر چه بیشتر میان مسلمانان شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کتاب «زندگی اینجاست» روایتی از زندگی آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای، پدر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسمی رونمایی شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

مراسم رونمایی از کتاب «زندگی اینجاست» با حضور علما، اندیشمندان، ائمه جمعه شمالغرب کشور، خانواده شهدا، میهمانان خارجی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان، روسیه و گرجستان برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرانسه در مبارزه با حجاب به بهانه‌های مختلف در صدر کشورهای اسلام‌ستیز قرار دارد؛ در طول اقدامات دولت و مجلس فرانسه علیه اسلام و زنان محجبه، سازمان ملل سیاست یک بام ودو هوا را اجرا کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از در خاطرات 14 تیر1379 او آمده است:

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی دو تأثیر و ثمره مهم حج را تشریح کرد.