چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عصر ایران

از آنجا که نویسندگان کتاب «کیسینجر مذاکره گر» در زمان نوشتن این اثر اساتید دانشگاه هاروارد بوده اند نگاهی عمدتا علمی به مذاکره داشته اند و پس از روایت هر مذاکره، بینش ها و درس هایی را که می توان از نوع عملکرد کیسینجر، طرف های مذاکراتی او و هرآنچه منجر به موفقیت یا شکست او یا طرفین او شده است را تحلیل و بررسی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگاه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فصل سوم مستندمسابقه «بومگرد» که مدتی است روی آنتن شبکه یک سیما رفته است، در کنار معرفی مناطق دیدنی و کمتر دیده شده کشور، سعی دارد تا گردشگریِ تجربه‌گرایِ مسئولیت‌پذیر را نیز جا بیاندازد. این برنامه به مخاطب یادآوری می‌کند که چگونه می‌توان محیط زیست، فرهنگ و آداب و رسوم مقصد گردشگری را از آسیب مصون نگه داشت. امیر منیری که به طور مشترک با تورج...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته مهدی طغیانی در یک برنامه تلویزیونی درباره وضعیت مالیات‌ستانی کشور به گفتگو پرداخت. وی در این برنامه بر لزوم افزایش دو برابری سهم مالیات در بودجه و همچنین کاهش هزینه‌های دولت به منظور کاهش کسری بودجه اشاره کرد و در ادامه به موضوع مالیات سود سپرده‌های بانکی پرداخت. سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در این باره گفت: بسیاری از اشخاص حقوقی دارایی خود را به صورت بلندمدت در بانک‌ها نگهداری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 در تمامی رشته‌های امتحانی در روز جمعه 4 اسفند 1402 برگزار خواهد شد. ثبت نام برای آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 از 23 مهرماه 1402 آغاز می‌شود و فرصت ثبت نام تا 29 مهرماه ادامه دارد. بررسی عناوین رشته‌های امتحانی، گرایش‌ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه‌های امتحانی آزمون ورودی مقطع...

وب‌گاه عصر ایران

کاترهام علاوه بر این رودسترهای سبک وزن، محصولی را در سال 1994 معرفی کرد که 21 نام داشت. کاترهام 21 از منظر طراحی یک خودرو اسپرت متعارف بود که تنها 48 دستگاه از آن تولید شد. اما به هر ترتیب شهرت کاترهام برای همان دونفره های فوق سبک بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اخیرا یک حرف جدیدی باب شده است که «حجاب قانونه که باشه؛ قانون غلط چرا باید اجرا بشه؟» پاسخ این است که فرض کنیم غلط باشد، اشکال قانون را نمی‌توان با بی‌قانونی حل کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بیات مدیر کل دفتر فرهنگ و آموزش مجلس شورای اسلامی در برنامه تهران بیست درباره اینکه آیا هر دانش آموزی که در مدارس غیر دولتی تحصیل کند و هزینه بیشتری بپردازد، در رشته‌ها و دانشگاه‌های برتر هم تحصیل خواهد کرد یا خیر؟ گفت: در چند سال اخیر که آمار‌های تحلیلی درباره کنکور و پذیرش داوطلبان کنکور منتشر شده حتی در گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی، نشان می‌دهد...

خبرگزاری مهر

مجموعه های امتحانی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 منتشر شده و مقایسه رشته گرایش های این مقطع با سال گذشته نشان می دهد 24 مورد رشته جدید اضافه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو فقهای شورای نگهبان‌گفت: مهم‌ترین ضابطه در حکمرانی اسلامی این است که باید حدود الهی به‌طور کامل مراعات شود همان‌طور که در بعضی از فرمایشات مرحوم امام وجود دارد اساسا فلسفه حکومت، مسأله پیاده‌سازی حدود الهی است، نه دست‌کاری آن‌ها.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس گفت: یکی از راهکار‌های مواجهه با فرایند جهانی شدن این است که سینما بتواند خانواده اصیل ایرانی را معرفی و عرضه کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از در خاطرات 20تیر1379 او آمده است:

خبرگزاری تسنیم

با حضور سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت به همت سازمان بسیج دانشجویی و با همکاری مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) روز 23 تیرماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت به همت سازمان بسیج دانشجویی و با همکاری مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) روز 23 تیرماه برگزار می‌شود. این طرح با هدف تقویت سطح بینش اندیشه اسلامی دانشجویان بسیجی و در حوزه‌هایی از جمله معرفت‌شناسی، انسان‌شناسی، فلسفه اخلاق و... به مدت 45 روز برگزار می‌شود. افتتاحیه این دوره نیز روز 23 تیرماه در مجتمع...

وب‌گاه ورزش سه

کمال کامیابی‌نیا با انبوه افتخارات، از پرسپولیس رفت ولی از آن جدا نشده است. او برای همیشه بخشی پر افتخار از این باشگاه پرافتخار است و فرهنگ و فلسفه بزرگ پرسپولیس با امثال او در این فوتبال گسترش خواهد یافت.