چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی بر ضرورت ستایش‌گری سینمای امروز از ساحت سلیم خانواده و روایت‌گری صدیق آن از چهره واقعی زن تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌حوا در پیامی به این رویداد بر ضرورت ستایش‌گری سینمای امروز از ساحت سلیم خانواده و روایت‌گری صدیق آن از چهره واقعی زن تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس کعبی‌نسب عضو شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در مقایسه با نهادهای مشابه در جهان، نظارت بر انتخابات را هم برعهده دارد و یک نهاد بی‌نظیر است. اگر شورای نگهبان در چهار دهه گذشته نبود، شاید نفوذ در حاکمیت، عبور از قانون، انجام رفتارهای فراقانونی و فراحقوقی و زیاده‌خواهی و انحصارطلبی بسیاری به وجود می‌آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اینکه سه سال است در همه جلسات گروه و جلساتِ شورای دانشکده مدیریت علم و فناوری شرکت کرده‌ام، از این طریق از موضوعِ حذف ظرفیتِ ورودی کارشناسی ارشد گروه فلسفه علم مطلع شدم که دانشجویانی با من تماس گرفتند و از من توضیح خواستند!!

خبرگزاری تسنیم

شرکت‌کنندگان در نشست هم‌اندیشی نگاه جهانی و تمدن‌ساز به حج در مکه مکرمه، حج را تجلی‌گاه دین و تبلور تمدن اسلامی توصیف کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی که با حضور اندیشمندان و نخبگان علوم انسانی و اسلامی در مرکز همایش های صدا و سیما برپا شد، جوایز برگزیدگان داخلی جشنواره توسط رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء گردید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از کاربران با استفاده از ابزار هوش مصنوعی، چندنفر از مشهورترین مردان ثروتمند جهان را در قالب جنس مونث به تصویر درآورده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به تازگی برخی از کاربران با استفاده از ابزار هوش مصنوعی، چندنفر از مشهورترین مردان ثروتمند جهان را در قالب جنس مونث به تصویر درآورده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل ازستاد خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آئین هشتمین جایزه هنری غدیر شامگاه روز یکشنبه هجدهم تیر ماه با حضور تعدادی از هنرمندان و مدیران فرهنگی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد. در این مراسم که با تجلیل از چهار چهره شاخص فرهنگی و هنری همراه بود، از محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر در حوزه سینما، عبدالحمید قدیریان نقاش در حوزه هنر‌های تجسمی، علی...

خبرگزاری تسنیم

هشتمین جایزه هنری «غدیر» با تقدیر از چهار چهره برجسته فرهنگی و هنری در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

به تازگی برخی از کاربران با استفاده از ابزار هوش مصنوعی، چندنفر از مشهورترین مردان ثروتمند جهان را در قالب جنس مونث به تصویر درآورده‌اند. البته آن‌ها اسم‌های زنانه هم برای این شخصیت‌ها انتخاب کرده‌اند؛ مثلا ایلان ماسک به ایلونا ماسک تبدیل شده و دونالد ترامپ به دونا ترامپ.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عضو سابق شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: مسأله حجاب را به جایی رسانده اند که حل کردن آن سخت شده است. فقط راه‌های ظریف، برخوردهای ملایم فرهنگی می‌تواند اثرگذار باشد. حجاب را با زور نمی توان تزریق کرد. رئیسی اقتصاددان‌های درجه اول را رها کرده است

وب‌گاه خبر آنلاین

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از در خاطرات 19تیر1379 او آمده است:

وب‌گاه الف

کتاب «کیسینجر مذاکره‌گر؛ درس‌هایی از معامله‌گری در سطوح بالا» مشتمل بر فلسفه و روش‌های مذاکراتی هنری کیسینجر، همراه با تحلیل و بررسی پیروزی‌ها و شکست‌های او با ترجمه محمدرضا نوروزپور، توسط نشر ثالث منتشر شد.