چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری گفت: 274 مراکز رشد در کشور ایجاد شده و برای 30 تا 40 مرکز رشد، مجوز راه اندازی صادر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

کدام سود سپرده‌های بانکی در قانون مشمول مالیات می‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه مصوب شد از سود سپرده‌های بانکی اشخاص حقوقی مالیات اخذ شود.

خبرگزاری مهر

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی خطاب به المپیاد زبان و ادب فارسی گفت: اگر در وجودتان عشق به ایران و زبان و ادب فارسی احساس می‌کنید، بروید و زبان و ادب فارسی بخوانید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است: «هنر و رسانه رسای سینما می کوشد با اتکا بر آداب و آیین ایرانی اسلامی، مسئولانه دغدغه عدالت، عزت و هویت اجتماعی خود را به تصویر کشیده و هنرمندانه الگوی عالیه وفاداری، فداکاری و خانواده محوری را از زنان ایرانی به تصویر بکشد. سینمای امروز،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی درباره وضعیت مالیات ستانی در کشور گفت: مسئله مالیات در کشور ما هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده است. ما امسال حدوداً 600 هزار میلیارد تومان نفت به بودجه کمک می‌کند، 800 هزار میلیارد تومان مالیات به بودجه کمک می‌کند و مابقی بودجه از فروش اموال و دارایی و بدهی و... تأمین می‌شود....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی طغیانی گفت: مجلس افزدد: مالیات بر مجموع درآمد در بسیاری از کشور‌ها در حال اجرا است و هر کس از اقتصاد بهره مند‌تر است باید مالیات بیشتری بدهند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه مصوب شده سود سپرده اشخاص حقوقی مالیات اخذ شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی درباره نظام فعلی مالیات ستانی در کشور گفت: سود سپرده اشخاص حقیقی در بانک‌ها هم مشمول مالیات می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه مصوب شده سود سپرده اشخاص حقوقی مالیات اخذ شود.

خبرگزاری تسنیم

عبدی، پژوهشگر مسائل امنیتی رژیم صهیونیستی در «نشست اسرائیل و اپوزیسیون» با اشاره به فراگیر شدن برداشت درباره «نفرین دهه هشتم» میان صهیونیست‌ها در نتیجه بحران‌ها و شکاف‌های داخلی در جامعه اسرائیل، وضعیت این رژیم را بغرنج ارزیابی کرد.