چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله کعبی گفت: در مدل شورا و دادگاه قانون اساسی ممکن است نقض‌هایی در تصویب قوانین صورت گیرد، اما در مدل شورای نگهبان این نقض‌ها رخ نمی‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین هشتمین جایزه هنری غدیر شب گذشته با حضور مسئولین و هنرمندان نامی کشور در پردیس تئاتر تهران برگزار شد. در این مراسم که با تجلیل از چهار چهره شاخص فرهنگی و هنری همراه بود، از محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر در حوزه سینما، عبدالحمید قدیریان نقاش در حوزه هنر‌های تجسمی، علی محمد مودب شاعر و نویسنده در حوزه ادبیات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی که با حضور اندیشمندان و نخبگان علوم انسانی و اسلامی در مرکز همایش های صدا و سیما برپا شد، جوایز برگزیدگان داخلی جشنواره توسط رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء شد. برگزیدگان جشنواره بین‌المللی فارابی در بخش‌های گروه‌های علمی، شخصیت‌های پیشگام و پیشتاز علوم انسانی و اسلامی،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم هشتمین «جایزه هنری غدیر» با تجلیل از چهار چهره فرهنگی و هنری شامگاه یکشنبه 18 تیر 1402 در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

برگزیدگان چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر علوم معرفی و تقدیر شدند.

وب‌گاه فرارو

عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر این دوره چهارم شورای عالی انقلاب فرهنگی قصد دارد موفق شود، دوره قرارگاهی و حکمرانی باید به این سمت برود که دانشگاه ها، وزارت علوم، وزارت آموزش عالی بپذیرند دانشکده‌های موضوعی بنیادین و دانشکده‌های موضوعی حکمرانی شکل بگیرد را بپذیرند. شک نکنید دانشجویی که تربیت می‌شود، اشتغال اش هم تأمین می‌شود و به خاطر بی‌توجهی مهاجرت نمی‌کند....

خبرگزاری تسنیم

آخرین برگ از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فارابی با معرفی برگزیدگان ورق خورد و طی آن در دو بخش متفاوت از مرحوم علامه محمدتقی جعفری و آیت الله فقید محمدعلی تسخیری تجلیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کتاب «کیسینجر مذاکره‌گر؛ درس‌هایی از معامله‌گری در سطوح بالا» مشتمل بر فلسفه و روش‌های مذاکراتی هنری کیسینجر، همراه با تحلیل و بررسی پیروزی‌ها و شکست‌های او با ترجمه محمدرضا نوروزپور، توسط نشر ثالث منتشر شد.

خبرگزاری مهر

اسرائیل سارق بزرگ کتاب‌هایی است که فلسطینی‌ها در کتابخانه‌های شخصی خود آن‌ها را نگهداری و مطالعه می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«روز حسین» ویژه برنامه مناسبتی دهه اول محرم است که در 14 قسمت از شبکه جام‌جم پخش خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از در خاطرات 18تیر1379 او آمده است:

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی با حضور در خبرگزاری تسنیم گفت که این رشته از زیرساخت لازم بی‌بهره است و این موضوع مشکلات زیادی را به وجود می‌اورد.

وب‌گاه فرارو

اخلاق نیکوماخوس اثری بی مانند در میان نمونه های تفکر کلاسیک است. چگونه می توان از آن اثر نوشته ارسطو فیلسوف یونان باستان به عنوان کتاب راهنمای خودیاری در زندگی امروز استفاده کرد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

میرسلیم، نماینده مجلس معتقد است مقام معظم رهبری از اختیارات خود استفاده کرده تا با ایجاد ساترا به تصمیمات گرفته شده در حوزه تصویر انسجام دهند.