چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در این نشست گفت: رشد پزشکی و طب سنتی مایه افتخار است که نباید از کنار آن به‌راحتی عبور کرد. در کدام بخش به اندازه پزشکی رشد کردیم؟ کار‌های بزرگی شده که باید مورد توجه قرار گیرد. وی با بیان اینکه از فلسفه سلامت تا فرهنگ‌سازی سلامت مسئله داریم، عنوان کرد: فرهنگستان علوم پزشکی کار‌های تخصصی انجام داده‌اند، نظام مسائل...

وب‌گاه عصر ایران

در مراسم بزرگداشت عباس کیارستمی همایون ارشادی بازیگر فیلم طعم گیلاس و جهانگیر میرشکاری صدابردار و همایون پایور مدیر فیلمبرداری این اثر سینمایی و ابوالفضل جلیلی، کارگردان نیز حضور داشتند و خاطراتی را از همکاری با عباس کیارستمی بازگو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم بزرگداشت عباس کیارستمی با عنوان یک روز با کیارستمی در سالن شهنار خانه هنرمندان با استقبال دوستداران و شاگردان و همکاران وی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حکومت در اسلام بر مبنای ولایت است و حکومت بر اساس ولایت از کودتا و دیکتاتوری و وراثت حاصل نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم‌نامه "جذب و مدیریت سرمایه‌های خرد و کلان اتباع و مهاجران خارجی در زنجیره‌های تولید کشور با مدیریت وزارت کشور (سازمان ملی مهاجرت) و بانک ملی ایران" به امضا رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: محمد عطریانفر درباره پیش بینی مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت به مرز 50 - 60 درصد می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقدم به خبرآنلاین گفت: ما اصولگرایان، چه بگوییم و چه نگوییم اصلا اصلاح طلبان باید حضور پیدا کنند و این هم تاکید رهبری است و هم انتظار عموم مردم است.

خبرگزاری تسنیم

هفتمین نشست "فراروایت" به گفت‌وگو با آقای دکتر سیدرضی موسوی گیلانی، پژوهشگر و استادیار دانشکده مذاهب اسلامی و مؤسسه هنر و اندیشه اسلامی قم، اختصاص داشت که درباره مبحث فقه هنر در استودیوی روایت فتح انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

در عصر رسانه‌ها و اشتیاق افکار عمومی برای در جریان اخبار قرار گرفتن و همچنین با ظهور شبکه‌های اجتماعی جهانی، مواجهه با اخبار جعلی و اطلاعات غلط و گمراه کننده امری اجتناب‌ناپذیر است و "سواد رسانه‌" راهی برای مقابله با این اطلاعات است.

خبرگزاری مهر

کتاب «ریکور؛ راهنمایی برای سرگشتگان» نوشته دیوید پلاور با ترجمه ندا غیاثی توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

توجه ویژه اجتماعی به روز غدیر نه یک حرکت تبلیغی با بعد زمانی کوتاه که یک سیر تکوینی با اصالتی به مقیاس تاریخ جهان اسلام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: فقیه و فیلسوف نباید داده های علوم دیگر را به عنوان قطعی و یقینی در اصول و ساختمان معرفتی خود وارد کند تا در صورت کنار رفتن انها، دچار مشکل شود. وی تاکید کرد که باید بر اساس داده های روز تفلسف کرد و العهده علی الراوی نمود.

خبرگزاری مهر

یک پژوهشگر دینی گفت: در مورد رفتار با حیوانات خانگی هم استانداردهایی وجود دارد که متأسفانه اغلب کسانی که حیوان خانگی دارند آنها را رعایت نمی‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

منچسترسیتی ایلکای گوندوگان را از دست داده و شاید به زودی برناردو، محرز و یکی دو ستاره دیگرش را نیز از دست بدهد ولی پپ گواردیولا برای همه اینها یک نقشه زیرکانه دارد.

خبرگزاری مهر

پنجمین اجلاس ملی کرسی‌های نظریه پردازی نقد و مناظره و اجلاس ملی سرآمدان آموزشی برگزار شد در این مراسم 14نفر سرآمد کرسی‌های نظریه پردازی و نقد و مناظره و 18 استاد سرآمد آموزشی معرفی شدند.