چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عصر ایران

انتقاد حسین عبدی از تبعیض رفتاری داور دیدار ایران - ژاپن: در ابتدا باید به ژاپنی‌ها تبریک بگویم و امیدوارم با نمایشی خوب در فینال به عنوان قهرمانی برسند. با این حال به نظرم گل نخست روی توپی بود که هیچکدام از بازیکنان ما توقع گل‌شدن آن توپ را نداشتند. گل دوم هم به همین شکل.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه پیکان در مورد آخرین شرایط مدافع خود اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه پیکان در مورد آخرین شرایط مدافع خود اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پیکان در مورد آخرین شرایط مدافع خود اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عید سعید قربان یکی از برترین اعیاد مسلمانان است. درباره این عید کتاب‌های مهمی هم برای گروه سنی مختلف منتشر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی، درمورد اهمیت قربانی کردن و رسیدن به تکامل انسانی به عنوان یکی از ابعاد مهم عید سعید قربان توضیحاتی داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم نوجوانان ایران می‌گوید بلافاصله کارش را برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در جام جهانی آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: موقعیت‌های زیادی داشتیم که آنها را از دست دادیم و در مقابل ژاپن از داشته‌هایش بهترین استفاده را برد.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از باخت تیمش به ژاپن گفت: تمرکز نداشتیم و گل‌های غیر منتظره خوردیم.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: پایه‌گذار عید غدیر خود پیامبر اکرم (ص) است و در طول تاریخ مسلمانان عید غدیر را محترم می‌شمردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این که جناح تندرو به این سوال پاسخ نداده اند که اپوزیسیون در حوزه کارگری چگونه تبلور می یابد، و خارج از تشکیلات دولت آنچه در ید قدرتشان است اگر به کار گرفته شود، چه تاثیری روی کل جامعه و نظام اجتماعی می گذارند؟، آیا می توانند منشاء تغییر باشند یا خیر، موضوعی است که پاشنه آشیل دولت کنونی و وزیر محترم به شمار می رود.

خبرگزاری مهر

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روند نقل و انتقالاتی جاری فوتبال ایران گفت: بعضی ها طوری بازار گرمی می کنند احساس می کنیم «لیونل مسی» آمده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه بارها بنی‌صدر قصد داشت با لفاظی و حرافی، انتقادات تندی علیه جبهه انقلابی داشته باشد، اما دکتر شهید بهشتی با سیاستی مدبرانه این مسأله را حل می‌کردند.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال نوجوانان ایران امروز در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا به مصاف ژاپن خواهد رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم تربت جام در مجلس می‌گوید: باید کمک کنیم که مردم نمایندگان خود را براساس خواست و اراده خود انتخاب کنند نه اینکه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی نمایندگان را به انقلابی، انقلابی‌تر، خیلی انقلابی‌تر و بسیار انقلابی‌تر تقسیم کنند که در نهایت هیچ دردی از مردم دوا نخواهد کرد.