چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک زن معلم در ایتالیا پس از آنکه در طول 24 سال دوره استخدام خود 20 سال را در مرخصی به سر برد، از کار اخراج شد

خبرگزاری مهر

مولفان کتاب‌های درسی در میزگردی به چیستی هوش مصنوعی و ضروت توجه به آن پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، «اولاف شولتز»، صدر اعظم آلمان در دیدار با رهبران اتحادیه اروپا در بروکسل اعلام کرد این اتحادیه برای قطع «وابستگی‌های استراتژیک» به چین تلاش می‌کند. شولتز گفت که روند «تنوع‌بخشی» به شرکت‌ها و اقتصاد اروپا «چند سالی» طول خواهید کشید، اما همکاری‌های اقتصادی کشور‌های عضو این اتحادیه با چین ادامه خواهد یافت. به گفتته صدراعظم آلمان،...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک معلم در ایتالیا توانست به مدت دو دهه بدون اینکه سر کار خود حاضر شود حقوق دریافت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک زن معلم در ایتالیا پس از آنکه در طول 24 سال دوره استخدام خود 20 سال را در مرخصی به سر برد، از کار اخراج شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

افتتاح دهها کلان‌پروژه آبرسانی و برق رسانی به شهرهای بم و بروات و افتتاح نیروگاه گازی فولاد بوتیا از جمله برنامه های امروز سفر رییس جمهور به استان کرمان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به قرآن سوزی در سوئد، گفت: امیدواریم سازمان همکاری‌های اسلامی و دولت‌های اسلامی برخورد پشیمان کننده و غیرتمندانه‌ای از مجاری قانونی و حقوق بین‌الملل نسبت به این رفتار زشت انجام دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: مسئولین تلاش کنند فاصله ما با الگوی علوی هر روز کمتر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه تهران گفت: شخصیت علی (ع) نسخه درمانی تمام دوران بشریت است و مسئولین تلاش کنند فاصله ما با الگوی علوی هر روز کمتر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: علم از مقوله هستی و دین از مقوله بایستی است. هستی و بایستی دو مقوله متفاوت هستند. تکنولوژی در حال حاضر به چنان شتابی رسیده است که نمی‌شود جلوی این شتاب را گرفت اما دانش الهیات به‌رغم سابقه چندین قرنه، هنوز اندر خم یک کوچه است و هنوز سوال‌هایی که پیش از میلاد مسیح در یونان باستان برای سقراط و افلاطون و ارسطو مطرح بوده، حل نشده است. مسائلی مانند جبر و اختیار، اراده بشر، رابطه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: خواهرزاده جلال‌آل احمد با انتقاد از برگزار نشدن برنامه‌هایی برای صدمین سالگرد تولد این نویسنده در خانه‌اش درباره ضعف بهره‌برداری از خانه - موزه‌ها می‌گوید.

خبرگزاری تسنیم

نسخه صوتی رمان «بدرود سعادت زمین» با صدای پیمان قریب‌پناه از سوی انتشارات نیستان منتشر شد.