چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از بازی در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا از آماده بودن شاگردانش و تلاش برای اجرای یک بازی زیبا صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال کشورمان، دیدار شاگردانش با تیم نوجوانان ژاپن را خالی از استرس و مسابقه‌ای هیجان‌انگیز دانست.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن از ربیعی حمایت کامل را دارند و مطمئنم اتفاقات خوبی در پیش خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور گفت: امروز 1500 دانشگاه و پژوهشگاه از سراسر کشور و نزدیک 158 شهر در 31 استان، خدمات بیش از 31 هزار دستگاه و تجهیز پیشرفته را به اشتراک گذاشته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این ویژه‌نامه‌ها هم‌زمان با حضور حجاج بیت‌الله الحرام در سرزمین وحی و در راستای آشنایی جهان اسلام و جوانان با آموزه‌های حج ابراهیمی و تعالیم حج ابراهیمی و همچنین آشنایی با فلسفه حج از نظر قرآن و اهل بیت (ع) و اندیشه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری منتشر شده است. معاونت بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری و اداره ارتباطات بین‌الملل معاونت بین‌الملل بعثه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: بدون ایجاد بستر امنیت هیچ توسعه و نوسازی به نتیجه نخواهد رسید.

خبرگزاری مهر

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: در خصوص امنیت اقتصادی ساختاری کم نظیر در میان تمام پلیس‌های دنیا داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

چپ‌های تحریمی در راستای پروژه "تحریم انتخابات" مشغول تئوریزه کردن این حرکت شوم هستند. برای مقابله با این توطئه بایستی از ابزار "جهاد تبیین" استفاده کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب کمونیست ویتنام، نگوین فو ترونگ، در کنفرانس ملی روابط خارجی برای اجرای قطعنامه سیزدهمین کنگره حزب ملی در 14 دسامبر، از دیپلماسی نوین ویتنام با عنوان «مکتب بامبوی ویتنامی» رونمایی کرد. این اشاره مستقیم به یکی از مظاهر فرهنگ متعالی ویتنام در امر سیاست خارجی، نه فقط هوشمندی لفظی، بلکه جهت گیری صحیح و خاص حزب را در نگاه به این کشور و ارتباط آن با جهان آشکار می سازد؛ سیاست خارجی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از سه کتاب و اثر منتشر شده از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با عناوین «حقوق بشر دروغین غرب؛ در اندیشه و گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای»، «درآمدی بر حقوق بشر؛ نگاه اسلامی - ایرانی» و «آراء قضایی مستند به تعهدات بین المللی» با...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پرسپولیس علیرغم اعلامی که درباره وضعیت پریرا داشت، او را برای فصل آینده در فلسفه خود قرار نداده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال با شور و هیجان خاصی در خصوص رویاهای خود با ایران به صحبت پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

امین زندگانی، بازیگر تئاتر معتقد است که اگر ما به آثار متفاوتی در قالب نقد حمله می‌کنیم به این خاطر است که درگیر روشنفکر نمایی شده‌ایم.