چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

درس مهم قربانی کردن در عید قربان، کسب تقوا و تقرب به سوی خدای متعال است، همان طور که در قرآن کریم می‌فرماید: «نه گوشت‌ها و نه خون‌های آنها، هرگز به خدا نمی‌رسد. آنچه به او می‌رسد، تقوا و پرهیزگاری شماست.»

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی همزمان با عید قربان در کنار نوستالژی‌ها، فیلم‌های جدیدی را تدارک دیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده مردم تربت جام در مجلس اظهار کرد: در حال حاضر مردم زیر فشار اجاره‌خانه، بیکاری فرزندانشان، فشار و گرانی خودرو، تنگناهای اجتماعی و تنگ‌نظری ها ذله شدند و به زانو درآمدند، بسیاری از مردمی که به ما مراجعه می‌کنند امید به آینده ندارند، صحبت از مهاجرت و ناتوانی در حل مشکلات می‌کنند. از این‌رو نماینده و مجلس باید موارد مذکور را حل کند. اینکه سر خود را زیر خاک...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز پنج‌شنبه مصادف با عید سعید قربان با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: انسان می‌تواند عاقل باشد؛ اما عاشق نباشد اما کاری که حضرت ابراهیم (ع) انجام داد در مرتبه «عقل قدسی» است که در این مرتبه، عشق و عقل بهم گره می‌خورند. اگر حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) در مرحله «عقل ابزاری» و حتی «عقل متعارف ایمانی» باقی می‌ماندند، تسلیم خواسته خداوند نمیشدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان امروز هم به انتخاب حسین سلاح‌ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران اعتراض کرده و مدعی شده انتخاب او فعالان بخش خصوصی از تحول اقتصادی ناامید شوند!

وب‌گاه ورزش سه

رودولفو بورل، دستیار دوم گواردیولا پس از بردن سه‌گانه به آمریکا می‌رود تا به عنوان مدیر ورزشی تیم آستین، چکیده فلسفه پپ را در این تیم پیاده کند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی 49 ساله بایرن مونیخ که دستش در نقل‌وانتقالات این تیم باز است، قدرتمندترین مربی تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: نماینده مردم تربت جام در مجلس می‌گوید: باید کمک کنیم که مردم نمایندگان خود را براساس خواست و اراده خود انتخاب کنند نه اینکه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی نمایندگان را به انقلابی، انقلابی‌تر، خیلی انقلابی‌تر و بسیار انقلابی‌تر تقسیم کنند که در نهایت هیچ دردی از مردم دوا نخواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی دیده‌نشده از روحانی سرشناس با پوششی متفاوت منتشر شده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی جدید ذوب‌آهن تاکید به جذب بازیکن آزاد و با کیفیت در نقل و انتقالات کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین عبدی در خصوص دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا مقابل ژاپن، اظهار داشت: بازی مقابل ژاپن پنجمین بازی ما در این رقابت‌ها است که با یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی خواهیم داشت. بسیار خوشحالم که برای فردا یک مسابقه بسیار خوب و زیبا داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با بهترین شرایط به میدان برویم. من و بازیکنانم هیجان زیادی برای آغاز...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس صداوسیما گفت: نظارت بر صوت و تصویر فراگیر براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می‌شود و قانونی در این زمینه دور زده نشده است.

خبرگزاری مهر

استاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: اگر جشنواره فارابی هر دو یا سه سال یک بار سمینارهایی با معرفی اندیشمندان علوم انسانی برگزار کند، می تواند با دانشمندان کشورهای دیگر ارتباط ایجاد کند.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان با اشاره به دیدار تیمش مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: بازی مهم و تعیین کننده ای داریم اما بدون استرس هستیم.