چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از سه کتاب و اثر منتشر شده از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با عناوین «حقوق بشر دروغین غرب؛ در اندیشه و گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای»، «درآمدی بر حقوق بشر؛ نگاه اسلامی - ایرانی» و «آراء قضایی مستند به تعهدات بین المللی» با...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پرسپولیس علیرغم اعلامی که درباره وضعیت پریرا داشت، او را برای فصل آینده در فلسفه خود قرار نداده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال با شور و هیجان خاصی در خصوص رویاهای خود با ایران به صحبت پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

امین زندگانی، بازیگر تئاتر معتقد است که اگر ما به آثار متفاوتی در قالب نقد حمله می‌کنیم به این خاطر است که درگیر روشنفکر نمایی شده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت از برپایی میهمانی 10 کیلومتری تهران و استقرار بیش از دو هزار موکب در جمعه آینده، عید غدیر خبر داد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عراق تاکنون همکاری خوبی با کشورمان در زمینه اربعین داشته و انتظار داریم درباره صدور گذرنامه ویژه اربعین هم با ایران همکاری کند.

خبرگزاری مهر

هنرمندان و دوستداران فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی در شهر تاریخی ولیکوترنوا با استقبال از نمایشگاه صنایع دستی ایرانی اسلامی در این شهر، علاقه‌مندی خود را به ایران فرهنگی اعلام کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت از برپایی میهمانی 10 کیلومتری تهران از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی با استقرار بیش از دو هزار موکب در جمعه آینده، عید غدیر خبر داد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه گفت: سخن جمهوری اسلامی، عزت و عظمت جهان اسلامی است و ملت مسلمان ایران و انقلاب اسلامی در کنار مسلمانان مظلوم بدون در نظر گرفتن مذهب آن‌ها بوده است.

وب‌گاه منیبان

صادق غفوریان - نشاط و شادابی اگر لازم و ضروری نبود، آن خالق مهربان هم این موهبت و ظرفیت را برای مخلوقاتش قرار نمی‌داد. بعید به نظر می‌رسد، کسانی باشند که مخالف شادبودن و نشاط جامعه باشند؛ اگرچه شاید اندک‌شمار کسانی غمگین بودن را بیشتر از شاد بودن بپسندند اما به گواه «عقل» و فلسفه خلقت انسان، این موضوع نمی‌تواند پسند درستی برای انسان‌ها باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در اندیشه شهید بهشتی، انقلاب اسلامی با آزادی و رهایی مردم گره می‌خورد. به همین دلیل هم هست که پیوسته بر نهادینه شدن و تعمیق ابعاد و اضلاع آزادی تأکید کرده و هشدار می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صندوق درآمد ثابت افران با 50 هزار سرمایه‌گذار حقیقی، بیشترین تعداد سهامدار حقوقی را در بین کلیه صندوق‌های ETF بازار‌سرمایه دارد.

وب‌گاه فرارو

خانوار ایرانی با کمتر از 5 درصد هزینه‌کرد از درآمد برای تفریح، در شمار خانوار‌هایی با کمترین میزان تفریح دربین کشور‌ها به حساب می‌آید. مکزیک، روسیه و آفریقای جنوبی بین 5 تا 10 درصد و بقیه کشور‌ها همچون شیلی، ترکیه، کره، آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، اتحادیه اروپا، کانادا، ژاپن و فرانسه بین 10 تا 20 درصد از هزینه سبد خانوارهایشان به تفریح اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری مهر

کتاب «نظریه‌های جدید در مطالعات ادبیات نمایشی و تئاتر (رویکردی بینارشته‌ای)» نوشته صادق رشیدی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.

وب‌گاه الف

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تلاش برخی نمایندگان برای استیضاح وزیر کشور را تقابل با وحدت ملی عنوان کرد و گفت: فلسفه انتخابات حضور گروه‌های مختلف در راستای ارتقاء کشور است.