چهارشنبه 4 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

اینجا در مسجد شجره کوچک و بزرگش نکته‌ای دارند برای گفتن، کوچکترها از پدر و مادرشان تشکر می‌کنند که باعث شدند در کودکی طعم شیرین زیارت بیت‌الله را بچشند.

وب‌گاه عصر ایران

حجاریان گفت: درباره مرز‌های اصلاح‌طلبی می‌توانم بگویم ما از یک طرف با شبه‌اصلاح‌طلبان مواجه هستیم و از یک طرف با معدود افراد آوانگارد. سایرین فعلا در حالت اغما به سر می‌برند و تلاش دارند راهی برای برون‌رفت از وضع کنونی پیدا کنند. با این وجود من هنوز معتقدم میان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی مرز‌هایی وجود دارد. اولا، بخش قابل ملاحظه‌ای از اصلاح‌طلبان سرسپرده نیستند. ثانیا، سرکوبگر نیستند و...

خبرگزاری مهر

عبدالحمید قدیریان گفت: فتنه سال گذشته نشان داد ما با جوان‌هایمان ارتباط نداریم اما یکی از راه‌های ارتباط با جوانان تولید آثاری چون «شمایل صبح» است که گنج هنر انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز تحقیقات زبان فارسی دانشگاه اسلامی علیگر در مراسم بزرگداشت حداد عادل گفت: غلط نیست اگر بگویم حداد عادل سفیر معنوی هند در ایران است.

خبرگزاری تسنیم

بنیانگذار و رئیس مرکز تحقیقات زبان فارسی دانشگاه اسلامی علیگر در مراسم بزرگداشت مجازی حداد عادل و نقد و بررسی کتاب «هرجا تو باشی» گفت: غلط نیست اگر بگویم حداد سفیر معنوی هند در ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت آقای رییسی پوپولیست، شعارمحور و ناتوان است. من پیشنهاد میکنم دولت استعفا دهد و برود. هر چه زودتر، بهتر! حضور این دولت و تفکر خسارت محض است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد مصاحبه ای را با سعیدحجاریان منتشر کرده که او در باره وضعیت اصلاح طلبان سخن می گوید.

وب‌گاه ورزش سه

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید، حرف‌های هم دانشگاهی سابقش علیه قلعه‌نویی او را شوکه کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از جدایی مجتبی حسینی از پیکان و حضور او روی نیمکت آلومینیوم اراک، حالا شایعات زیادی در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای این تیم به گوش می‌رسد و در رسانه‌ها نام‌های مختلفی در این خصوص مطرح می‌شود. این در حالی است که باشگاه هنوز برای انتخاب فرد نهایی، به جمع‌بندی نرسیده و مذاکرات به صورت موازی با چند گزینه ادامه دارد. مدیران باشگاه به همین علت، نام...

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه پیکان همچنان در حال مذاکره برای انتخاب سرمربی جدید تیم خود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم

هافبک چند فصل اخیر بوروسیا دورتموند به طور رسمی به سرخپوشان مونیخی ملحق شد.

خبرگزاری تسنیم

جلسه نمایش، نقد و بررسی مستند «بی‌وتن‌ها» اثری از حسین شمقدری در برنامه «پاتوق مستند» برگزار شد. این مستند روایتی از اتفاقات رخ داده درباره حمید نوری است.

خبرگزاری تسنیم

چهارمین مراسم دعای روح بخش کمیل با حضور پرشور زائران ایرانی در جوار بیت الله الحرام برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

عدم دخالت سیاست در ورزش همواره یک اصل مهم بوده تا اینکه غربی‌ها تصمیم گرفتند روسیه را به دلایل سیاسی از حضور در المپیک محروم کنند اما آیا عوارض این تصمیم به درستی بررسی شده‌اند؟