دوشنبه 9 مهر 1403

فیفا باشگاه فولاد خوزستان را به پرداخت 230 هزار دلار محکوم شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فیفا باشگاه فولاد خوزستان را به پرداخت 230 هزار دلار محکوم شد

اهواز - ایرنا - رای صادره از سوی فیفا در خصوص شکایت 2 بازیکن برزیلی از باشگاه فولاد خوزستان اعلام و این باشگاه محکوم به پرداخت 230 هزار دلار شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از باشگاه فولادخوزستان به محض پرداخت این مبلغ از سوی باشگاه، پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال فولاد خوزستان باز خواهد شد.

در پرونده 2 بازیکن (سیلوا سوارز) Vinicius Silva Soares و (لوپز لائوریندو) Vinicius Lopes Laurindo، وکلای بازیکنان در مکاتبات خود با باشگاه فولادخوزستان، به ترتیب درخواست مبلغ 330هزار دلار و 750هزار دلار بابت مبلغ قرارداد و غرامت از باشگاه فولاد داشتند که پس از ارجاع پرونده به اتاق حل اختلاف فیفا، با دفاعیات صورت گرفته، در نهایت این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 150هزار دلار و 80 هزار دلار به انضمام هزینه دیرکرد به این 2 بازیکن شد.

در آرای صادره از سوی فیفا قید شده که پس از پرداخت مبالغ فوق، محرومیت ثبت قرارداد جدید (پنجره نقل و انتقالات) بازیکنان تیم فولاد خوزستان برداشته خواهد شد.

در مجموع از درخواست یک میلیون و 80 هزار دلاری وکلای بازیکنان، باشگاه فولاد خوزستان به پرداخت مبلغ 230 هزار دلار که تنها بخشی از اصل مبلغ قرارداد بازیکنان با باشگاه فولاد بوده است به انضمام هزینه دیرکرد محکوم شده است. این باشگاه در حال آماده سازی مراحل پرداخت مبالغ به بازیکنان و بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی خود است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان اکنون با 33 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*