پنج‌شنبه 7 تیر 1403

قاسمی: فعالیت 100 گروه جهادی با عنوان جهاد پیشرفت / غلام‌زاده: بیش از 5 هزار کلاس درس مرمت و بازسازی شد + تصاویر

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
قاسمی: فعالیت 100 گروه جهادی با عنوان جهاد پیشرفت / غلام‌زاده: بیش از 5 هزار کلاس درس مرمت و بازسازی شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست رونمایی از پوستر عهدخدمت و آغاز به کار اردو‌های جهادی دانشجویان در تابستان 1403 با هدف گذاری حضور بیش از 45 هزار دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد. هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این مراسم با بیان اینکه، چون خودمان را از مردم می‌دانیم منتظر فرصت خدمتگزاری به مردم هستیم، بیان کرد: دو اتفاق امسال رقم خواهد خورد. فعالیت‌ها...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست رونمایی از پوستر عهدخدمت و آغاز به کار اردو‌های جهادی دانشجویان در تابستان 1403 با هدف گذاری حضور بیش از 45 هزار دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این مراسم با بیان اینکه، چون خودمان را از مردم می‌دانیم منتظر فرصت خدمتگزاری به مردم هستیم، بیان کرد: دو اتفاق امسال رقم خواهد خورد. فعالیت‌ها دانشکده محور خواهند شد. سال گذشته 82 هزار نفر - اردو داشتیم. امسال قرار شد ظرفیت دو برابر شده و به 120 هزار می‌رسد. تعداد گروه‌های جهادی نیز به 900 گروه جهادی می‌رسد. قاسمی افزود: رسیدن به مشارکت 4 درصدی دانشجویان را امسال هدفگذاری کرده‌ایم. علاوه بر گسترده‌تر شدن می‌خواهیم عمیق هم شویم. باید به صنایع بالادستی جهاد توجه کنیم. 100 گروه جهادی امسال با عنوان جهاد پیشرفت شکل خواهیم داد. رضا غلام‌زاده معاون جهادی سازمان بسیج دانشجویی در نشست رونمایی از پوستر عهدخدمت و آغاز به کار اردو‌های جهادی دانشجویان در تابستان 1403 اظهار کرد: سال 1402 حدود 82 هزار نفر در گروه‌های جهادی شرکت کردند و امسال روی عدد بزرگتری سرمایه گذاری کردیم. وی با اشاره به اینکه سال قبل هزار و 500 گروه جهادی داشتیم که هزار و 100 گروه آن فعالیت مستمر داشتند، عنوان کرد: در تابستان سال قبل 650 گروه جهادی و دانشگاهی فعال بودند که امسال این عدد رشد کمی و کیفی بیشتری خواهد داشت.

معاون جهادی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در بحث آموزشی و عمرانی فعالیت بیشتری داشتند، تاکید کرد: بعد از آن گروه‌های جهادی حوزه سلامت فعالیت‌های قوی تری داشته اند. غلام زاده با اشاره به فعالیت‌هایی که در سال قبل از سوی گروه‌های جهادی انجام شده است، گفت: مجموع گروه‌های بسیج دانشجویی در حوزه بهداشت و سلامت به 250 هزار نفر خدمات بهداشت و درمانی ارائه کردند و در حوزه آموزشی و فرهنگی که مخاطبان آن، کودکان و نوجوانان و بانوان روستایی هستند به 410 نفر خدمات ارائه خدمات شده است. وی عنوان کرد: در بحث‌های ترمیم مدارس نیز بیش از هزار مدرسه و 5 هزار کلاس را بازسازی و ترمیم کردند و در عرصه دامپزشکی که جزو عرصه‌های قوی در عرصه دانشجویی است و به معیشت مردم گره خورده 200 هزار خدمت دامپزشکی از سوی گروه‌های جهادی ارائه شده است. حاج امیر والی برادر حاج عبدالله والی در نشست رونمایی از پوستر عهد خدمت و آغاز به کار اردو‌های جهادی دانشجویان در تابستان 1403 گفت: خادم همه شما عزیزان هستم. این افتخار را داشتم که 42 سال در منطقه بشاگرد که حاج عبداله اسم آن را آفریقای ایران گذاشته بود، خدمت کنم. وی با اشاره به بخش‌هایی از کتاب خمینی شهر گفت: زمانی که حاج عبدالله خدمت امام راحل رسیدند و ایشان به این شهید امر کردند که به داد بشاگرد برسید که سربازان خوبی برای امام زمان دارند، حاج عبدالله همانجا لبیک را به امام گفت و دست خالی کار را آغاز کرد. وی افزود: حاج عبدالله سال 60 خدمت امام راحل رسید و اول اردیبهشت سال 61 من به منطقه رفتم. آن منطقه‌ای که هیچ امکاناتی نبود و ما 18 ساعت از مسیر میناب راه را طی کردیم، کاری که حاج عبدالله کرد، او تجربه‌ای داشت، زیرا ما از قبل انقلاب فعالیت‌های خود در خیریه ثامن الحجج را داشتیم و کمک به محرومان و مستمندان در خون او بود. من هم از سال 52 پیش او در خیریه کمک می‌کردم. حاج امیر والی گفت: در آغاز کارهیچ نداشتیم و تنها توکل مان بود که قوی بود و همه داشته مان بود. کمک‌های ما فقط مردمی بود. همه وسایل راهسازی با این کمک‌ها خریداری می‌شد.

قاسمی: فعالیت 100 گروه جهادی با عنوان جهاد پیشرفت / غلام‌زاده: بیش از 5 هزار کلاس درس مرمت و بازسازی شد + تصاویر 2
قاسمی: فعالیت 100 گروه جهادی با عنوان جهاد پیشرفت / غلام‌زاده: بیش از 5 هزار کلاس درس مرمت و بازسازی شد + تصاویر 3
قاسمی: فعالیت 100 گروه جهادی با عنوان جهاد پیشرفت / غلام‌زاده: بیش از 5 هزار کلاس درس مرمت و بازسازی شد + تصاویر 4
قاسمی: فعالیت 100 گروه جهادی با عنوان جهاد پیشرفت / غلام‌زاده: بیش از 5 هزار کلاس درس مرمت و بازسازی شد + تصاویر 5
قاسمی: فعالیت 100 گروه جهادی با عنوان جهاد پیشرفت / غلام‌زاده: بیش از 5 هزار کلاس درس مرمت و بازسازی شد + تصاویر 6
قاسمی: فعالیت 100 گروه جهادی با عنوان جهاد پیشرفت / غلام‌زاده: بیش از 5 هزار کلاس درس مرمت و بازسازی شد + تصاویر 7
قاسمی: فعالیت 100 گروه جهادی با عنوان جهاد پیشرفت / غلام‌زاده: بیش از 5 هزار کلاس درس مرمت و بازسازی شد + تصاویر 8
قاسمی: فعالیت 100 گروه جهادی با عنوان جهاد پیشرفت / غلام‌زاده: بیش از 5 هزار کلاس درس مرمت و بازسازی شد + تصاویر 9
قاسمی: فعالیت 100 گروه جهادی با عنوان جهاد پیشرفت / غلام‌زاده: بیش از 5 هزار کلاس درس مرمت و بازسازی شد + تصاویر 10
قاسمی: فعالیت 100 گروه جهادی با عنوان جهاد پیشرفت / غلام‌زاده: بیش از 5 هزار کلاس درس مرمت و بازسازی شد + تصاویر 11