جمعه 7 اردیبهشت 1403

قدرت نظامی امروز ما با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
قدرت نظامی امروز ما با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: قدرت دفاعی و نظامی امروز ما با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست؛ چراکه به برکت جوانان کشور به نقطه‌ای رسیدیم که امروز شعار ما قوی هستیم سر داده‌ایم.

سرهنگ محسن احمدی‌تبار صبح امروز (3 مهرماه) در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ابهر برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس، اظهار کرد: دوران دفاع‌مقدس برای کشور و ملت ما برکات فراوانی داشت که امروز با بهره‌گیری از تجربیات آن هشت سال دفاع‌مقدس و تلاش فراوان جوانان در عرصه‌های مختلف به آینده امیدواریم.

وی با بیان اینکه کشورهای استکبار به خصوص آمریکا به خاطر شعار نه شرقی نه غربی که ملت ایران سرداده بودند جنگ را بر ما تحمیل کردند، ادامه داد: ملت سرافراز ایران علی‌رغم همه توطئه‌ها و امکاناتی که دنیا استکبار در اختیار صدام می‌گذاشت با اتکا به جوانان و تاسی از ائمه اطهار (ع) و با دست خالی به دشمن غلبه کرد.

این مسئول با بیان اینکه ایران آزاد و قوی از ثمرات دفاع‌مقدس است، بیان کرد: امروز علی‌رغم همه مشکلات و تحریم‌ها با عزت و اقتدار در برابر استکبار ایستاده‌ایم و قدرت و توان خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌ایم.

وی تاکید کرد: عزت و آزادگی ایران اسلامی در برهه کنونی به برکت خون شهدا حاصل شده است، لذا همه ما باید تلاش کنیم پاسدار خون آن‌ها باشیم.

احمدی‌تبار با اشاره به اینکه بیش از 300 عنوان برنامه به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس در سطح این شهرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اغلب برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی شهرستان ابهر طرح‌ریزی شده است.

به گزارش ایسنا، در طول دوران دفاع‌مقدس 12 هزار رزمنده از شهرستان ابهر به دفاع از کیان کشورمان پرداختند. همچنین این شهرستان 400 شهید والامقام، 900 جانباز پرافتخار و 98 آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام