شنبه 29 اردیبهشت 1403

قرضی تا پایان فصل / کاپیتان جوان بارسا در باشگاه گمنام سعودی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قرضی تا پایان فصل / کاپیتان جوان بارسا در باشگاه گمنام سعودی!

الکس کویادو، کاپیتان سابق تیم دوم بارسا، که پنج روز پیش به بتیس پیوسته بود، قرضی راهی الاخدود عربستان شد!

به گزارش "ورزش سه"، پنج روز پیش بود که باشگاه بارسلونا خبر انتقال الکس کویادو، ستاره جوان خود، به رئال بتیس با قراردادی 6 ساله را تایید کرد اما امروز بتیس اعلام کرد او را به باشگاه الاخدود عربستان قرض داده است و در قرارداد او بند خرید نیز وجود ندارد. الاخدود امسال در لیگ حرفه ای فوتبال عربستان حاضر خواهد بود.

این بازیکن در سال 2010 به عنوان بازیکن زیر 14 سال به تیم جوانان بارسلونا پیوست و خیلی زود توانست استعداد خود را در لاماسیا به رخ بکشد. کویادو در 83 بازی برای بارسلونا اتلتیک به میدان رفت و 18 گل به ثمر رساند و به عنوان کاپیتان این تیم به تیم اصلی بارسلونا راه یافت و دو بازی برای این تیم انجام داد و سپس به عنوان بازیکن قرضی به گرانادا پیوست. او فصل گذشته نیز در الچه به صورت قرضی بازی کرد.

کویادو حتی یک جلسه هم با بتیس تمرین نکرد و با این تیم به تور تابستانی هم نرفت. برای بسیاری عجیب بود که کویادو راهی این تیم عربستانی شود ولی بتیس در بیانیه ای رسمی این انتقال را تایید و برایش آرزوی موفقیت کرد. او از ترکیه و یونان نیز پیشنهاداتی داشت ولی به لیگ عربستان رفت. بارسلونا درصدی از فروش احتمالی او در آینده را دریافت خواهد کرد.

قرضی تا پایان فصل / کاپیتان جوان بارسا در باشگاه گمنام سعودی! 2
قرضی تا پایان فصل / کاپیتان جوان بارسا در باشگاه گمنام سعودی! 3