سه‌شنبه 10 مهر 1403

قطار کاراته خوزستان نیاز به شتاب بیشتری دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قطار کاراته خوزستان نیاز به شتاب بیشتری دارد

اهواز - ایرنا - دبیر فدراسیون کاراته خوزستان گفت: امیدواریم با همکاری اعضای مجمع، قطار در حال حرکت کاراته استان با شتاب بیشتری به مسیر خود ادامه دهد.

به گزارش ایرنا وحید مومنی روز شنبه در مجمع انتخاب رییس هیات کاراته خوزستان در اهواز اظهار داشت: کاراته استان اکنون جایگاه خوبی در کشور ندارد در حالی که با همدلی و همراهی بزرگان میتوان این رشته را از لحاظ کمی و کیفی توسعه داد.

وی افزود: خوشبختانه مدیرکل ورزش استان برای کمک به رشد و ارتقای این رشته اعلام آمادگی کرد از طرفی انتظار داریم رئیس جدید هیات همکاری بیشتری با اداره کل و فدراسیون داشته باشد تا مشکلات کاراته استان برطرف شود.

دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و بزرگان کاراته و برگزاری دوره های آموزشی به پیشرفت این رشته در استان کمک می‌کند افزود: رئیس جدید هیات باید برنامه های آموزشی را در دستور کار خود قرار دهد. بی شک اگر آموزش به درستی انجام شود توسعه کاراته خوزستان را به همراه خواهد داشت. متاسفانه برخی مسائل حاشیه ای در این رشته دراستان موجب شده ورزشکاران استان به تیم های ملی راه پیدا نکنند لذا برای موفقیت در کار باید این مسائل را کنار گذاشت.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم کاراته را به شکل دیگری در استان توسعه دهیم قطعا مسئولان استان کمک بیشتری به این رشته می کنند. این رشته به تازگی وارد المپیک شده لذا باید کاری کنیم که نگاه مسئولان به کاراته خوزستان المپیکی باشد.

مومنی ضمن تشکر از زحمات نگار افشین در مدت یکسال سرپرستی هیات کاراته استان گفت: در این مدت اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و انتظار داریم رئیس جدید هیات وقت بیشتری برای این رشته بگذارد تا به سرمنزل مقصود برسد.

مجمع انتخاب رییس هیات کاراته خوزستان امروز برگزار شد که فرهاد میناپور پس از برگزاری سه مرحله انتخابات با 9 رای تصدی این هیات را برای چهار سال برعهده گرفت.

*س_برچسب‌ها_س*