شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی صنعت برق گفت: سه استان هرمزگان، کرمان و سمنان نقطه اوج مصرف برق سال گذشته را پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گزارشات دریافتی، نشان از اثرات مطلوب قرارگاه‌های تشکیل شده در زمینه‌های مختلف خصوصا سرقت را دارد به طور که شاهد کاهش 20 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.

وب‌گاه فرارو

هم‌اکنون میانگین فرونشست زمین در 14 استان کشور براساس آخرین آمار‌ها بیش از 10 سانتی‌متر در سال است.

وب‌گاه گسترش

اجاره آپارتمان در منطقه پرند با پیش پرداخت 100 تا 200 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه یک تا دو میلیون تومان، ممکن است. اما برای خرید آپارتمان در منطقه پرند، به یک بودجه میلیاردی نیاز دارید.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران در بیشتر استان‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. روز پنجشنبه بارش‌ها در شمال غرب تشدید شده و گستره آن به استان‌های زنجان، قزوین، کردستان،...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از ابرناکی، بارش پراکنده، رعد و برق، وزش باد شدید و نیز خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 9 و 8 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش، به برنامه‌های اقتصادی و مسکنی که هر یک از شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای کشور دارند، پرداخته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور تا شنبه هفته آینده و از تشدید بارش‌ها در شمال غرب و گسترش آن به 13 استان طی امروز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور تا شنبه هفته آینده و از تشدید بارش‌ها در شمال غرب و گسترش آن به 13 استان طی امروز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از اهداکنندگان برتر خون در کشور به خبرآنلاین می‌گوید: «من اهدای خون را وظیفه‌ای برای خودم می‌دانم و از اواخر دهه پنجاه تا به امروز، هر سه ماه یک بار و در مجموع 181 مرتبه به مراکز انتقال خون مراجعه و خونم را اهدا کرده‌ام. تیر ماه امسال نیز برای بار صد و هشتاد و دوم این کار را خواهم کرد و تا زمانی که این امکان برایم مهیا باشد، دریغ نخواهم کرد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز 23 خرداد 1403 اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمارها و داده‌های مربوط به نقش همه متهم‌های بروز پدیده فرونشست زمین در کشور، با ارائه آدرس درست از عوامل این رویداد، بانی اول فرونشست‌ها را معرفی می‌کند. نتایج مطالعات انجام‌شده از سوی سه گروه از متخصصان و استادان زمین‌شناسی، پژوهشگران عمران و کارشناسان مخاطرات زمین نشان می‌دهد «حکمرانی غلط در حوزه منابع آبی» بانی اصلی بروز فرونشست زمین در کشور است. این گروه از متخصصان علوم زمین معتقدند...

وب‌گاه عصر ایران

زائران حرم حضرت معصومه در قم دقایقی قبل ویدیویی از لحظه حادثه برخورد صاعقه به حرم حضرت معصومه (س) منتشر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی شاملو رئیس اتحادیه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) تاکید کرد این اتحادیه می کوشد در زمینه آشپزی که در حوزه فرهنگ اتفاق می افتد، صرفا در تنظیم ادویه های غذا کمک کند نه اینکه چاقو باشد.