شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 9 و 8 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس دهم شورای اسلامی ضمن پرداختن به شباهت‌های انتخابات 1403 با انتخابات 76 بر این نکته تأکید می‌کند که همانطور خاتمی چهره سفید بود، در حال حاضر پزشکیان چهره سفید است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در سومین روز تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه «صف اول» شبکه خبر، با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان‌شان، اظهار کرد: متولد 12 اسفند 1344 بین میدان شوش و میدان خراسان، اتابک و لرزاده هستم. 11 سال و نیم داشتم که انقلاب شد. حیات سیاسی بنده در بستر کارکردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت. در ماههای...

وب‌گاه ورزش سه

علی صانعی، سرمربی تیم‌های ملی پایه، بیست فوتسالیست زیر 21 سال را جهت حضور در نخستین اردوی تیم ملی امید در سال 1403 فراخواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حیات سیاسی من به عنوان یک نوجوان در بستر فعالیت انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: معتقد بودم مواجهه با فساد اقتصادی باید از قوی‌ترین بخش شروع بشود تا آثار خودش را در جامعه بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در احکامی جداگانه مسئولان ستاد این نامزد انتخاباتی را منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای ریاست جمهوری چهاردهم گفت: فساد نه اصولگرا و نه اصلاح طلب می شناسد و همه جا است. برخی جاها کم و برخی جاها زیاد است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست حجاج ایرانی در ادامه بازدید از هتل‌های زائران در مکه، از هتل العلیان الماسی که 2800 زائر در آن اسکان دارند، بازدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا پنجشنبه 24 خردادماه به شهر مقدس قم سفر می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشترکان برق با آیتم جدیدی در قبوض برق خود با عنوان «هزینه سوخت نیروگاهی» مواجه شده‌اند که این آیتم براساس مصوبه سال گذشته هیئت وزیران به قبوض برق اضافه شده است. مشترکان برق با آیتم جدیدی در قبوض برق خود با عنوان «هزینه سوخت نیروگاهی» مواجه شده‌اند که این آیتم براساس مصوبه سال گذشته هیئت وزیران به قبوض برق اضافه شده است. به گزارش عرشه آنلاین، اگرچه آیتم هزینه سوخت نیروگاهی در قبوض برق،...

وب‌گاه فرارو

مشترکان برق با آیتم جدیدی در قبوض برق خود با عنوان «هزینه سوخت نیروگاهی» مواجه شده‌اند که این آیتم براساس مصوبه سال گذشته هیئت وزیران به قبوض برق اضافه شده است. اگرچه آیتم هزینه سوخت نیروگاهی در قبوض برق، آیتم جدیدی نیست و از میانه سال گذشته به قبوض اضافه شده، اما به‌دلیل الکترونیکی بودن قبوض و عدم مشاهده جزئیات قبض، به چشم بسیاری از مشترکان آیتم جدیدی است که پیش از این با آن مواجه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی، گفت: سند هنرهای نمایشی به تصویب شورای هنر رسید، تدوین این سند کار مهمی بود که در صورت تایید نهایی آن در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بنیاد ملی تئاتر ایران تأسیس می‌شود.