شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی شاملو رئیس اتحادیه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) تاکید کرد این اتحادیه می کوشد در زمینه آشپزی که در حوزه فرهنگ اتفاق می افتد، صرفا در تنظیم ادویه های غذا کمک کند نه اینکه چاقو باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با توجه به این مشکلات و اولویت‌های فعلی در کشور، من آقای پزشکیان را در این قسمت‌ها فرد لایق می‌دانم؛ چون انسانی است که هم با کارشناسان و کاربلدان ارتباط دارد و هم تجربیات خوبی در کار اجرا دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

هر یک از 6 نامزد ریاست جمهوری با توجه به نقش مهم بخش تولید و تجارت در راستای سامان دهی تولید داخلی و تحولات بنیادی در اقتصاد ملی و معیشت مردم برنامه‌هایی دارند که در این گزارش به آنها پرداخته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نتایج اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی به صورت کارنامه در پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران به این نکته اشاره کرد که قرار است به جای موازی‌کاری و انتقاد کردنِ صرف همچون برخی صنوف، به جریان تنظیم‌گری شبکه نمایش‌خانگی کمک کنند تا تسهیل‌گری و جریان ساخت آثار با محتوای سالم شکل بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اواخر قرن بیستم میلادی و پس از جنگ جهانی دوم به پیشنهاد واکلاو هاول آخرین رئیس جمهور چکسلواکی و اولین رئیس جمهور چک، پیشنهاد طراحی خانه‌ی رقصان مطرح شد. در اواخر قرن بیستم میلادی و پس از جنگ جهانی دوم به پیشنهاد واکلاو هاول آخرین رئیس جمهور چکسلواکی و اولین رئیس جمهور چک، پیشنهاد طراحی خانه‌ی رقصان مطرح شد. اکنون این ساختمان به معماری شگفت‌انگیزی در دنیا تبدیل شده است. به گزارش عرشه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی به صورت کارنامه در پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

چهارمین محفل قرار استانی خبرگزاری تسنیم قرار است به‌میزبانی زنجان (پایتخت شور و شعور حسینی کشور) 10 تیرماه در حسینیه اعظم زنجان با حضور شعرای ملی و استانی برگزار شود و در همین راستا از پوستر این برنامه امروز با حضور مقامات استانی رونمایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال 1300 شمسی این فیلم توسط وزارت جنگ کشور انگلیس تهیه شده است. ظاهرا فیلم بردار به همراه گروهی از مسیر ایران قصد مسافرت به هند را داشته‌اند.

وب‌گاه گسترش

با نزدیک شدن به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که قرار است هشتم تیرماه برگزار شود برنامه‌های کاندیداها را در بخش مسکن بررسی می‌کنیم. حوزه مسکن به عنوان حوزه پیشران که سهم شش درصدی در تولید ناخالص داخلی دارد و 12 درصد اشتغال مستقیم را به خود اختصاص می‌دهد با معیشت و اقتصاد خانوارها ارتباط مستقیم دارد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «ادواردو» داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که پس از کشف حقیقت تا پای جان برای حفظ آن ایستاد. این اثر به تازگی به عربی ترجمه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق شنیده‌ها لاریجانی یکی دو روز پیش از ردصلاحیتش در یک جلسه گفته بود مساله‌ای که شورای نگهبان در حال بررسی است «مدیر و مدبر» بودن اوست. به عبارت دیگر شورای نگهبان نسبت به مدیر و مدبر بودن لاریجانی شک و تردید داشته است! ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا، در ارزیابی ردصلاحیت علی لاریجانی آن هم به گونه‌ای که با انتشار پستی قبل از ثبت نام نهایی در انتخابات این برداشت شده بود که از نهادهای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

از امروز تا پنجشنبه (22 تا 24 خرداد) گرد و خاک ایران و کشورهای همسایه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.