شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

: کودک 6 ساله دزفولی به دلیل گزش سر و صورت و نواحی مختلف بدن توسط سگ هار به طرز دلخراشی جان سپرد : کودک 6 ساله دزفولی به دلیل گزش سر و صورت و نواحی مختلف بدن توسط سگ هار به طرز دلخراشی جان سپرد به گزارش عرشه آنلاین، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: کودک 6 ساله دزفولی به دلیل گزش سر و صورت و نواحی مختلف بدن توسط سگ هار با وجود اقدام‌های درمانی گسترده متاسفانه شب گذشته در بیمارستان...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به مخالفت با تخصیص 31هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن، گفت: مراحل تصویب 60 شهرک مسکونی طی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، بوشهر و خراسان شمالی علیرغم جمعیت زیاد، سرانه مصرف سینما بسیار کم و در بعضی نزدیک به صفر است.

وب‌گاه الف

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد شدید در برخی نقاط کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اعلام سازمان هواشناسی امروز سه شنبه در مناطقی از آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، همدان، مرکزی، قم، غرب و اصفهان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان و مازندران رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد شدید در برخی نقاط کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مرحله سوم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان برگزار شد و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: اینکه نتیجه احراز صلاحیت‌ها پیش‌بینی‌پذیر نبود معنایش این است که با جدیت سوابق همه داوطلبان بررسی و بحث‌ها به‌صورت جدی صورت گرفته است. در نهایت نیز رأی‌گیری انجام شده است. لذا این موضوع نشان از جدیت در بررسی‌ها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران و رعدوبرق در برخی استان ها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌علیرضا زاکانی در انتخابات سال 1400 عنوان کرده بود که خود و همسرش سه واحد آپارتمان دارند. علیرضا زاکانی در انتخابات سال 1400 عنوان کرده بود که خود و همسرش سه واحد آپارتمان دارند. علیرضا زاکانی یکی از 6 کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شماره 167 مجله خیمه در خرداد 1403، منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد طی 24 ساعت آینده در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، البرز و برخی مناطق تهران ابرناکی همراه با وزش باد شدید موقتی و بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق پیش‌بینی شده است. این وضعیت فردا چهارشنبه در شمال غرب، خراسان شمالی و شمال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از روز چهارشنبه تا عصر شنبه هفته آینده، بارش های رگباری و در نواحی مستعد تگرگ استان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی در 6 استان از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت طی امروز در 18 استان کشور خبر داد.