یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی 211 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم که به عضویت فراکسیون انقلاب اسلامی درآمدند اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پهپادهای ما باید بتوانند در صحنه به نیروهای حاضر در میدان کمک کند و استفاده از توان بالگردی هوانیروز سپاه در حوزه جابجایی مجروح نیز در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار پاکپور با اشاره به اقدامات امدادی و اولیه پزشکی در صحنه درگیری حادثه تروریستی چابهار و راسک، یادآور شد: یگان‌های نیروی زمینی به قابلیت‌هایی دست یافتند که می‌توانند در صحنه عملیات، عمده اقدامات اولیه را انجام دهند.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پهپادهای ما باید بتوانند در صحنه به نیروهای حاضر در میدان کمک کند و استفاده از توان بالگردی هوانیروز سپاه در حوزه جابجایی مجروح نیز در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برادر شهید رئیسی گفت: برادرم از کودکی به دروس حوزوی علاقمند بود و مادرمان هم همین احساس را داشت و زمینه کار را به واسطه برادر بزرگترمان فراهم کرد تا سید ابراهیم به حوزه برود و مقدمات علوم دینی را در مشهد فرا گرفت و سپس راهی قم و نزد برادرمان رفت.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت و عملکرد پهپادها و ریز‌پرنده ها برای امدادرسانی در صحنه‌های عملیاتی و رزم گفت: به‌زودی نیروی زمینی سپاه به این تجهیزات مجهز خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی با به تصویر کشیدن حضور گسترده مردم ایران در تشییع تاریخی سید شهیدان خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و دیگر همراهان شهیدشان صبح امروز 7 خرداد رونمایی شد. این دیوارنگاره با اشاره به وداع قدرشناسانه و قیام 12 میلیونی مردم ایران در تشییع تاریخی سید شهیدان خدمت در شهرهای تبریز، قم، تهران،...

وب‌گاه مشرق نیوز

رحیم‌پور ازغدی: بیش از یک میلیون نفر در تبریز یک میلیون نفر در قم سه - چهار میلیون در تهران سه میلیون نفر در مشهد و یک میلیون نفر در بیرجند در تشییع پیکر رئیس‌جمهور و همراهان شرکت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار ارز تهران این روز ها شاهد نوسان محدود قیمت دلار در یک محدوده مشخص است. فعالان بازار می گویند که خریدار ارز در بازار کمیاب شده و معامله گران به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری چشم دوخته‌اند. بازار ارز تهران این روز ها شاهد نوسان محدود قیمت دلار در یک محدوده مشخص است. فعالان بازار می گویند که خریدار ارز در بازار کمیاب شده و معامله گران به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری چشم دوخته‌اند. قیمت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران این روز ها شاهد نوسان محدود قیمت دلار در یک محدوده مشخص است. فعالان بازار می گویند که خریدار ارز در بازار کمیاب شده و معامله گران به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری چشم دوخته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا بازار ارز نسبت به انتخاب ریاست مجلس حساس شد؟ در روز یکشنبه بالاخره بازار طلا در تهران و شهرستان‌ها بعد از سه هفته تعطیلی باز شدند. البته در بازار شنیده می‌شد که بازار طلای مشهد همچنان بسته است. به عقیده معامله‌گران همانطوری که از قبل به آن اشاره کرده بودند، یکی از دلایل برگشت قیمت‌ها بازگشایی بازار طلا بوده است. آن‌ها با استناد به این موضوع که قیمت نقدی طلا را خوب می‌خریدند می‌گفتند...

وب‌گاه خبر آنلاین

علاءالدین بروجردی، رئیس فراکسیون مستقلین، با تکیه بر جایگاه رئیس سنی مجلس دوازدهم، شروع به کار رسمی این دوره پارلمان را با نواختن زنگ اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در «جنبش ززآ» سیصد میلیون هشتگ زدند و تمام رسانه‌های دنیا به کمکشان آمد، اما نتوانستند یک درصد جمعیت تشییع‌کنندگان شهدای خدمت را به خیابان بیاورند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: انفجار چاه فاضلاب در منطقه جوادیه شهر نهاوند باعث فوت یک زن و جراحت 2 نفر دیگر شد.