یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

در «جنبش ززآ» سیصد میلیون هشتگ زدند و تمام رسانه‌های دنیا به کمکشان آمد، اما نتوانستند یک درصد جمعیت تشییع‌کنندگان شهدای خدمت را به خیابان بیاورند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: انفجار چاه فاضلاب در منطقه جوادیه شهر نهاوند باعث فوت یک زن و جراحت 2 نفر دیگر شد.

وب‌گاه گسترش

سامانه تامین دام و طیور نرخ جدید انواع گوشت مرغ، گوشت گوسفند و گوشت گوساله را به شرح زیر اعلام کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی طهماسبی، دبیر هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان تهران درخصوص شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم‌ترین خبر این روز‌های جهان، دیگر حتی تحولات غزه و احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی و حتی خبر تلاش‌ها برای احیای مذاکرات سازش و عادی‌سازی روابط اعراب و اسرائیل هم نیست، شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه اوست. تشییع جنازه بزرگ و باشکوه اوست....

وب‌گاه عصر ایران

فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در این باره می‌گوید: «در مجلس خبرگان قانون اساسی عده‌ای از آقایانی که براساس فقه سنتی فکر می‌کردند، گفتند همان‌گونه که زن نمی‌تواند قاضی و مرجع تقلید شود، پس رئیس جمهور هم نمی‌تواند بشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ابراهیم رئیسی تابع محض ولی فقیه بود، گفت: اگر از شهید رئیسی درس گرفته باشیم دیگر اتفاقات گذشته انتخاباتی تکرار نخواهد شد.

وب‌گاه الف

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 18 استان و وزش باد شدید و در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک در 16 استان هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌های بین شهری، احتیاط در سفر با هواپیما‌های سبک، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 18 استان و وزش باد شدید و در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک در 16 استان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 18 استان و وزش باد شدید و در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک در 16 استان هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

استان‌های تهران، سمنان و قزوین از نظر کم‌بارشی در بالاترین رتبه قرار دارند، به‌گونه‌ای که بارندگی در استان‌های قزوین و سمنان تا 40 درصد و در استان تهران حدود 36 درصد کمتر از وضعیت نرمال بوده است.

خبرگزاری تسنیم

«تهران جان»، کتاب جدید مهدی قزلی با نگاهی به شهر تهران از منظر نویسندگان جوان از سوی سوره مهر منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران کشور تازه‌ترین آثار خود را در نشستی ادبی به شهید خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان تقدیم کردند.

وب‌گاه الف

وزیر ورزش و جوانان در برنامه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی برخط، به سوالات مطرح شده جواب داد.