یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه الف

وزیر ورزش و جوانان در برنامه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی برخط، به سوالات مطرح شده جواب داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: خرداد چندان ماه پربارشی در ایران نیست و انتظار داریم بارش در ماه جاری تقریبا در حد نرمال باقی بماند، هرچند به‌ویژه در نیمه دوم این ماه چندان باران نمی‌بارد. دما طی خردادماه به‌طور متوسط یک تا 2 درجه سلسیوس فراتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود. رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: «دامنه‌های جنوبی البرز...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ورزش و جوانان در برنامه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی برخط، به سوالات مطرح شده جواب داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت اصولگرا: هنوز چند ساعت از سقوط بالگرد رئیسی نگذشته بود که ستاد انتخاباتی زدند « سایت مشرق از استفاده تبلیغاتی برخی طیف‌های اصولگرایی از سقوط بالگرد رئیس جمهور فقید انتقاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

کیومرث هاشمی در این نشست در پاسخ به سوال نخست مبنی بر انتقادات وارده بر عملکرد شادی پریدر سرپرست فدراسیون شطرنج و ایجاد یک کارزار با حدود 1300 امضا و همچنین وجود مستنداتی که منجر به افشای برخی مسائل می‌شود، گفت: مشخص است که در مورد شطرنج دغدغه دارید. زمانی که روی کار آمدیم 18 فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد و نیاز به تعیین تکلیف داشت. روسای فدراسیون‌ها طبق نظر مجامع انتخاباتی انتخاب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با یک سانحه مهم زیر و رو شد. حالا به جای خرداد 1404، انتخابات باید در هشتم تیرماه 1403 برگزار شود؛ یعنی 11 ماه زودتر از موعد؛ موضوعی که برنامه انتخاباتی آنها که خیال نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1404 را در سر می پروراندند به هم زد و حالا با انتخابات زودهنگامی روبرو هستند که احتمالا فرصت یک ماهه تا برگزاری آن، برنامه گروه ها و جریان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تصاحب صندلی ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجتبی ذوالنوری برای ریاست مجلس خیز برداشت. مجتبی ذوالنوری برای ریاست مجلس خیز برداشت. به گزارش عرشه آنلاین، منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تصاحب صندلی ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تصاحب صندلی ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ذوالنوری درباره پیش‌بینی‌اش از کاندیداهای ریاست مجلس دوازدهم گفت: فکر نمی‌کنم برای کرسی ریاست مجلس بیشتر از 3 الی 4 نفر کاندیدا شوند چراکه سمتی نیست که مانند نایب رئیسی، ریاست کمیسیون یا دبیری هیأت رئیسه افراد زیادی برای آن کاندیدا شوند.

وب‌گاه الف

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تصاحب صندلی ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: «دامنه‌های جنوبی البرز از شمال‌غرب تا شمال‌شرق به طور نسبی کم‌بارش هستند.»

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف ایران و افزایش دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

«خورشید ایران»، شامل 39 داستان درباره امام رضا (ع) است. داستان‌هایی کوتاه که هرکدام روایتی از زندگی و زمانه ایشان هستند. کتاب، با داستان «طلوع خورشید» از زمان میلاد مبارک هشتمین امام شروع می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 5 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 43 و 45 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.