یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس هواشناسی: امروز گستره بارش‌ها در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، قم، شمال استان‌های همدان، مرکزی و برخی مناطق اصفهان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

استان‌های تهران، سمنان و قزوین از نظر کم‌بارشی در بالاترین رتبه قرار دارند، به‌گونه‌ای که بارندگی در استان‌های قزوین و سمنان تا 40 درصد و در استان تهران حدود 36 درصد کمتر از وضعیت نرمال بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز، یکشنبه، در استان‌های گیلان، مازندران، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، سمنان، شمال اصفهان و یزد، جنوب ایلام، ارتفاعات خوزستان و چهارمحال و بختیاری در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، برخی...

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: استان‌های تهران، سمنان و قزوین از نظر کم‌بارشی در بالاترین رتبه قرار دارند البته البرز نیز چون حوضه مشترک با تهران دارد در دسته کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور گنجانده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت مشرق از استفاده تبلیغاتی برخی طیف‌های اصولگرایی از سقوط بالگرد رئیس جمهور فقید انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارندگی‌های فصلی خوشبختانه طی فروردین و اردیبهشت خوب و بارش به‌طور متوسط حدود 60 درصد بیش از حد نرمال بود و تا حد زیادی توانست کمبود بارش در فصل پاییز و نیمه اول فصل زمستان را جبران کند. بارندگی‌های فصلی خوشبختانه طی فروردین و اردیبهشت خوب و بارش به‌طور متوسط حدود 60 درصد بیش از حد نرمال بود و تا حد زیادی توانست کمبود بارش در فصل پاییز و نیمه اول فصل زمستان را جبران کند. به گزارش عرشه...

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در 18 استان به همراه وزش باد شدید و بارش تگرگ خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف ایران و افزایش دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه بی‌بی‌سی در پوشش خبری فارسی و عربی تشییع شهدا خدمت در ایران، گزارش‌های متناقضی از استقبال مردم از پیکر شهدا منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در 18 استان خبر داد و برای استان‌های ساحلی شمال و جنوب کشور به‌ترتیب هشدار سطح زرد و نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمدی‌نژاد آماده حضور در انتخابات است و به‌نظر می‌رسد اگر انتخابات دوره چهاردهم به سبب شهادت رئیس جمهور به‌صورت زودهنگام برگزار نمی‌شد، او برای انتخابات 1404 برنامه‌ریزی کرده بود روزنامه آرمان ملی نوشت: این روزها بحث‌های زیادی درباره کاندیداهای ریاست جمهوری مطرح است و اخبار قابل تامل که برخی از آنها تکراری هستند، به گوش می‌رسد مانند خبری که روز گذشته مبتنی بر تجمع برخی در مقابل منزل...

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز گستره بارش‌ها در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، قم، شمال استان‌های همدان، مرکزی و برخی مناطق اصفهان است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در 18 استان خبر داد و برای استان‌های ساحلی شمال و جنوب کشور به‌ترتیب هشدار سطح زرد و نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وضعیت بارش در استان های قم و مرکزی نیز چندان رضایتبخش نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از تهران قدیم است این عکس مربوط به خیابان سعدی در سال 1335 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی، استان‌های تهران، سمنان و قزوین از نظر کم‌بارشی در بالاترین رتبه قرار دارند.