یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت، کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود. رهبر انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده‌های این شهدا، مرحوم شهید آقای امیر عبداللهیان را نیز خستگی‌ناپذیر خواندند و افزودند: شرح...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران تا چهارشنبه در نقاط مختلف کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق ایران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، تا 5 روز آینده نواحی شمال وشمال شرق کشور بارانی و شاهد تگرگ خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، تا 5 روز آینده نواحی شمال وشمال شرق کشور بارانی و شاهد تگرگ خواهند بود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه تلویزیونی «نردبان» سراغ چهار نفر از مستندسازانی رفته که از نزدیک همسفر با شهید خدمت شهید رئیسی بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به برگزاری زود هنگام انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، این روزها شاهد افزایش فعالیت های انتخاباتی احزاب و گروههای سیاسی و انتشار اخبار مرتبط با این رویداد هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی ایران قوی تاکید کرد: حضور با شکوه مردم در تشییع شهدای خدمت بدون شک باعث اقتدار، انسجام و تضمین کننده ثبات و امنیت ملی ایران اسلامی شد و از یک تهدید فرصت ساخته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه قضاییه تعرفه مراکز مشاوره خانواده تحت نظارت این قوه را که بنا به پیشنهاد مرکز وکلا تدوین شده است، برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضاییه، تعرفه مراکز مشاوره خانواده تحت نظارت این قوه را که بنا به پیشنهاد مرکز وکلا تدوین شده است، برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقا فریاد زد «برسید»، «برسید» ما توی اتاق پریدیم و دیدیم دست یکی از تروریست‌ها را گرفته و تروریست دومی دستش شل شده بود. آقا هم صورتش سیاه شده بود.... دست آقا با دست تروریست قفل شده بود. در همین لحظه تروریست دیگر کلت را به سوی آقا گرفت و شلیک کرد... همسر آقا خودش را بر روی یکی از تروریست‌ها انداخت و یک تیر هم به قالی اصابت کرد و آن‌ها فرار کردند.

وب‌گاه گسترش

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت، کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مادر شهیدان زین‌الدین که در دومین سفر استانی رئیس جمهور شهید به قم در 20 اردیبهشت 1403 با ایشان دیدار داشته‌اند می‌گوید وقتی خبر شهادت آقای رئیسی را شنیدم انگار خبر شهادت فرزندانم رادوباره به من دادند

خبرگزاری تسنیم

برنامه تلویزیونی «نردبان» سراغ 4 نفر از مستندسازانی رفته که از نزدیک همسفر با شهیخدمات شهید رئیسی را در قاب دوربین مستندسازان ببینیدد رئیسی بودند و تلاش های وی را به تصویر کشیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده‌های این شهدا، مرحوم شهید آقای امیر عبداللهیان را نیز خستگی‌ناپذیر خواندند و افزودند: شرح خدمات و تلاش‌های آقای رئیسی و آقای امیر عبداللهیان در جبهه داخلی و در جبهه خارجی یک داستان طولانی و مفصل است. رهبر انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده‌های این شهدا، مرحوم شهید آقای امیر عبداللهیان را نیز خستگی‌ناپذیر خواندند و افزودند: شرح خدمات و تلاش‌های آقای...

وب‌گاه خبر آنلاین

از 10 تا 14 خرداد ثبت‌نام کاندیداها شروع می‌شود و احزاب و جناح‌های مختلف در تکاپوی معرفی کاندیداهای خود هستند.