یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی که نتانیاهو در آستانه صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین المللی کیفری قرار دارد، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده که واشنگتن به زودی میزبان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی و با اقدام سریع ماموران روانه زندان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی روانه زندان شد.

وب‌گاه عصر ایران

همزمان با بارش باران، برخورد صاعقه با 2 پستِ برقِ قم مرکزی و مهدیه موجب قطع برق برخی از نقاط قم از جمله نیروگاه و پردیسان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی قم اعلام کرد که آیین گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید از سوی مهاجران افغانستانی برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی قم گفت: مراسم گرامیداشت شهادت خادم الرضا (ع) و همراهان ایشان از سوی مهاجران افغانستانی مقیم قم برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت سیزدهم در بخش سفرهای استانی از زاویه تصویب پروژه‌های عمرانی، تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در طول 33 ماه خدمت خود، 49 سفر استانی داشته که ماحصل این سفرها، تصویب حدود 300 همت بودجه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان جزئیات حادثه برخورد یک دستگاه خودرو کوییک با یک دستگاه سواری پراید را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر پیشین ارتباطات گفت: درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهور و همراهانش قطعا به وحدت اجتماعی دامن می‌زند. اتفاقی که منجر به ایجاد ظرفیتی شود که مردم احساس همبستگی کنند رخ داده و نماد آن در تشییع شهید رئیسی مشهود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

صاعقه برقِ برخی از مناطق قم را قطع کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رگبار و رعد برق بهاری سبب قطع جریان برق در برخی مناطق استان قم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رگبار و رعد برق بهاری که از دقایقی پیش در قم در حال فعالیت است سبب قطع جریان برق در برخی مناطق استان شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رگبار و رعد برق بهاری که از دقایقی پیش در قم در حال فعالیت است سبب قطع جریان برق در برخی مناطق استان شده است.

وب‌گاه فرارو

رگبار و رعدوبرق بهاری که از دقایقی پیش در قم در حال فعالیت است، سبب قطع جریان برق در برخی مناطق استان شده است.

وب‌گاه عصر ایران

رگبار شدید به همراه رعد و برق شدید از دقایقی قبل سبب قطع جریان برق در برخی مناطق استان قم شده که تعمیر و اتصال مجدد برق در حال انجام است.