یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور فرهنگی و اجتماعی رییس جمهور گفت: رییس جمهور شهید برای منفعت و مصلحت مردم با کسی تعارف نداشت و از وزرا می‌خواست در این زمینه با قوت عمل کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید و شهدای راه خدمت به مردم در دفتر آیت الله فاضل لنکرانی از مراجع فقید تقلید برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ا‌قتصادنیوز: سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل گفت: زمانی یک خطایی در مدیریت اجرایی کشور رخ داد در خطبه از آن انتقاد شد و گفته شد که باید مسببین این خطای فاحش برکنار شوند اصلاً باور کردنی نبود که ایشان به خاطر دفاع از حقوق مردم دو مقام بسیار بلندپایه دولت را کنار بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه اردبیل گفت: هر کسی می‌خواهد روح آیت الله رئیسی شاد شود هر کسی می‌خواهد دشمنان این کشور ناکام شوند با تمام توان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.

وب‌گاه الف

امام جمعه اردبیل گفت: زمانی یک خطایی در مدیریت اجرایی کشور رخ داد در خطبه از آن انتقاد شد و گفته شد که باید مسببین این خطای فاحش برکنار شوند اصلاً باور کردنی نبود که ایشان به خاطر دفاع از حقوق مردم دو مقام بسیار بلندپایه دولت را کنار بگذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه موقت مشهد گفت: ملت با حضور میلیونی خود در تشییع پیکر شهید جمهور اعلام کرد که رئیس جمهوری با شخصیت و ویژگی شهید رئیسی یعنی مجاهد، مخلص و مردمی را قبول دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای سطح نارنجی و زرد از تشدید فعالیت سامانه بارشی در 10 استان و احتمال سیلاب ناگهانی، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی به شرح زیر است؛ هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایدارهای محلی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعدادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیان خاطراتی از آیت‌الله رییسی و امیرعبداللهیان پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای سطح نارنجی و زرد از تشدید فعالیت سامانه بارشی در 10 استان و احتمال سیلاب ناگهانی، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی به شرح زیر است: هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایدار‌های محلی زمان شروع: شنبه 1403/03/05 زمان پایان: یکشنبه 1403/03/06 نوع مخاطره: رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، مه، صاعقه و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید منطقه اثر: شنبه 1403/03/05: آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صندور هشدارهای سطح نارنجی و زرد از تشدید فعالیت سامانه بارشی در 10 استان و احتمال سیلاب ناگهانی، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صندور هشدارهای سطح نارنجی و زرد از تشدید فعالیت سامانه بارشی در 10 استان و احتمال سیلاب ناگهانی، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه تهران نسبت به تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه اعتراض تند خود را اعلام کرد. امام جمعه تهران نسبت به تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه اعتراض تند خود را اعلام کرد. به گزاراش عرشه آنلاین؛ آیت الله سید احمد خاتمی امروز در خطبه‌های نمازجمعه تهران گفت: هفته گذشته در روز ولادت امام رضا (ع) به داغ بزرگی مبتلا شدیم. امام رضا (ع) در روایتی به یکی از نزدیکانش فرمود: تقوا پیشه کن. کسی که تقوا نداشته...

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: مراسم تشییع شهدای خدمت در جای جای کشور آنقدر باشکوه برگزار شد که داغ جانسوز را به حماسه تبدیل کرد و مردم ضربه محکمی را به یاوه گویان و مستکبران وارد کردند.