یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی پلیس استان قم اعلام کرد: متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی روانه زندان شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور با بیان اینکه ملت ایران در تشییع شهدای خدمت حماسه آفریدند، گفت: مردم چه حماسه‌ای آفریدند و چه ایمانی از خود نشان دادند. ملت ایران را جهانیان در تبریز، تهران، قم، بیرجند و مشهد دیدند‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی فراجا از برقراری امنیت کامل مراسم تشییع رئیس‌جمهور و همراهان شهید خبر داد و گفت: پلیس همه تمهیدات لازم را برای تامین امنیت مراسم در چهار جغرافیای ملی کشور شامل تبریز، قم، تهران و مشهد تدارک دید.

وب‌گاه الف

مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سید مهدی موسوی با حضور پرشور مردم شهیدپرور و قدرشناس قبله تهران و جمعی از مسئولین در حال برگزاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد در اغلب مناطق نیمه شمالی کشور خبر داد و اعلام کرد که با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، بارش باران فردا شنبه پنجم خرداد در شمال غرب کشور شدت می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فراجا از برقراری امنیت کامل مراسم تشییع رئیس‌جمهور و همراهان شهید خبر داد و گفت: پلیس همه تمهیدات لازم را برای تامین امنیت مراسم در چهار جغرافیای ملی کشور شامل تبریز، قم، تهران و مشهد تدارک دید.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در 9 استان از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه چهارم خرداد در برخی مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور، ابرناکی، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید رخ می‌دهد و به تدریج با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، مناطقی از استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، ابرناکی، رگبار و...

وب‌گاه فرارو

برخی مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور، ابرناکی، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید رخ می‌دهد و به تدریج با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، مناطقی از استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در استان‌های واقع در شمال غرب، مناطقی از استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران خبر داد.

وب‌گاه گسترش

قیمت گوشت قرمز در خرداد 1403 معلن گردید. به دلیل افزایش تولید گوشت در این فصل و ورود گوشت وارداتی به بازار، بازار گوشت کشور پرشده است. همچنین، سرانه مصرف نیز کاهش یافته است، احتمالاً این کاهش در نهایت تجار را مجبور به کاهش قیمت می‌کند.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی پلیس استان قم اعلام کرد: فردی که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت گوشت قرمز در خرداد 1403 اعلام شد. با توجه به افزایش زایش‌ها در این فصل و عرضه گوشت وارداتی در بازار، بازار گوشت کشور اشباع شده است. از سوی دیگر کاهش سرانه مصرف هم اتفاق افتاده که احتمالاً در نهایت عرضه‌کنندگان را ناچار به کاهش قیمت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محمدعلی موحدی معروف به موحدی کرمانی، روز سه‌شنبه رئیس ششمین دوره خبرگان رهبری شد آنهم در شرایطی که کاندیداهای جامعه مدرسین شانس بالاتری برای تکیه بر این صندلی داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد در اغلب مناطق نیمه شمالی کشور خبر داد و اعلام کرد که با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، بارش باران فردا شنبه پنجم خرداد در شمال غرب کشور شدت می‌گیرد.