یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش‌بینی بارش باران برای 15 استان کشور صادر شده است. پیش‌بینی بارش باران برای 15 استان کشور صادر شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ امیر حسین نقشینه کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای بیش از 15 استان کشور طی امروز و فردا صادر شده است، گفت: هشدار نارنجی برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از مردم ونزوئلا امروز (پنجشنبه) برای ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهوری، وزیر امور خارجه ایران و هیات همراه ایشان در سانحه سقوط بالگرد، در سفارت کشورمان حضور یافتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم یابود رئیس جمهور فقید، وزیر امور خارجه، و سایر همراهان ایشان در محل نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در وین برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیکر رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع باشکوه در تبریز قم تهران بیرجند و مشهد امروز در حرم امام رضا (علیه‌السلام) برای آخرین بار طواف داده شد و در دارالاسلام برای همیشه آرام گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم یابود رئیس جمهور فقید، شهید آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه، شهید امیرعبداللهیان و سایر همراهان ایشان در بعد از ظهر پنجشنبه سوم خرداد 1403 در محل نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در وین برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه خبری آمریکایی «سی‌ان‌ان» در ادامه پوشش مراسم تشییع خادم‌الرضا (ع) آیت الله سیدابراهیم رئیسی، ضمن توجه به حضور پرشور مردم برای خاکسپاری، تاکید کرد که مشهد خاستگاه معنوی و سیاسی رئیس جمهور شهید است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی»: امدادگران هلال احمر از زمان آغاز آیین تشییع و بدرقه پیکر رییس‌جمهور شهید در مشهد مقدس تاکنون به هزار و 84 نفر خدمات امدادی سرپایی و انتقالی ارائه کردند

وب‌گاه خبر آنلاین

هواشناسی نسبت به وقوع سیل و تخریب محصولات کشاورزی به 10 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار خراسان جنوبی در پیامی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور گفت: صحنه‌های فراموش نشدنی وداع شورانگیز با خادمان ملت، تکرار قدردانی از خدمت صادقانه و مخلصانه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی برای 10 استان کشور تا روز جمعه خبر داد و گفت: امکان سیلابی شدن مسیرها و تخریب محصولات کشاورزی در پی با تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

شکبه خبری سی‌ان‌ان دقایقی پیش بطور زنده و مستقیم ورود هواپیمای حامل پیکر آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری شهید ایران را به مشهد مقدس، بازتاب داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهید آل‌هاشم از جمله طلاب جوانی بود که به فعالیت‌های مبارزاتی پرداخت. در یکی از اسناد به جای مانده از آن دوران، ساواک از اثرگذاری محمدعلی آل‌هاشم بر روی افکار جوانان گزارش داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضاییه با حضور در منازل شهیدان «امیر سرتیپ دوم سید طاهر مصطفوی» و «امیر سرتیپ دوم محسن دریانوش» خلبانان بالگرد سانحه‌دیده رئیس‌جمهور شهید گفت: همگان شاهد شکوه و عظمت حضور مردمی در تشییع اَبدان مطهر شهدای خدمت و رئیس‌جمهور شهید بودند.