یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صندور هشدارهای سطح نارنجی و زرد از تشدید فعالیت سامانه بارشی در 10 استان و احتمال سیلاب ناگهانی، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه تهران نسبت به تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه اعتراض تند خود را اعلام کرد. امام جمعه تهران نسبت به تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه اعتراض تند خود را اعلام کرد. به گزاراش عرشه آنلاین؛ آیت الله سید احمد خاتمی امروز در خطبه‌های نمازجمعه تهران گفت: هفته گذشته در روز ولادت امام رضا (ع) به داغ بزرگی مبتلا شدیم. امام رضا (ع) در روایتی به یکی از نزدیکانش فرمود: تقوا پیشه کن. کسی که تقوا نداشته...

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: مراسم تشییع شهدای خدمت در جای جای کشور آنقدر باشکوه برگزار شد که داغ جانسوز را به حماسه تبدیل کرد و مردم ضربه محکمی را به یاوه گویان و مستکبران وارد کردند.

وب‌گاه الف

امام جمعه موقت تهران گفت: شهید رئیسی در این 33 ماه روز تعطیلی و شبانه روز نداشت و هر جا که مشکلی پیش می‌آمد، برای حل مشکلات مردم به سرعت خود را به آنجا می‌رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور با بیان اینکه دنیا ببیند که برای این ملت نمی‌تواند کاری بکند و هر کار آنها جواب خواهد داشت، گفت: با این شهدا و سایر شهیدان پیمان می‌بندیم همانگونه که آنها از عهد خود بازنگشتند و بر پیمان خود باقی ماندند ما نیز از آنها پیروی کرده و بر عهد و پیمان خود پایبند می‌مانیم تا به لقای الهی دست پیدا کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب نماز جمعه تهران گفت: تمام ایران رئیسی را تشییع کرد. زیرا او به دنبال حل کردن مشکل مردم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی روانه زندان شد. متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی روانه زندان شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پلیس استان قم اعلام کرد: فردی که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

فردی که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه تهران گفت: آقای رئیسی عاشق امام رضا (ع) بود و یا ذکر می‌گفت یا کار می‌کرد، لذا برای همین خداوند محبت او را در دل‌ها قرار داد و این تشییع که در تبریز، قم، تهران و مشهد انجام شد تازه بخشی از محبت مردم به او بود.

خبرگزاری تسنیم

خطیب نماز جمعه تهران گفت: تشییع پیکر شهدای خدمت در تبریز، قم، تهران، خراسان جنوبی و مشهد که در حدود 3 میلیون نفر فرزندان این دیار را بدرقه کردند، بیانگر تحدید بیعت مردم با نظام اسلامی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ذوالنوری گفت: امیرعبداللهیان آدمی نبود که اهل تعامل نباشد و نیز انصافاً گمنام بود و مظلوم واقع شد؛ بسیار زحمت کش بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران در دانشگاه تهران، گفت: هفته گذشته روز ولادت آقا امام رضا علیه السلام بود که، چون به داغ تبدیل شد، وظیفه می‌دانم حدیث اخلاقی از امام رضا علیه السلام بخوانم. وی افزود: در روایتی آمده است که امام رضا علیه السلام به یکی از نزدیکانش فرمود: «تقوا پیشه کن آنچه ما به آن رسیدیم با تقوا بود. کسی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در استان‌های واقع در شمال غرب، مناطقی از استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

«از نخستین دقایق حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان فقیدشان، پلیس در صحنه حضور داشت و همه تمهیدات لازم را برای تامین امنیت مراسم در چهار جغرافیای ملی کشور شامل تبریز، قم، تهران و مشهد تدارک دید.»