یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر شهید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه برای وداع آخر با ملت ایران وارد مشهد شد و در میان حضور پرشور و پرشمار مردم مشهد که برای استقبال از پیکر رئیس‌جمهورِ شهیدشان به فرودگاه این شهر رفته بودند، تشییع و سرانجام درآستان قدس رضوی، حرم امام هشتم شیعیان به خاک سپرده شد. پیکر شهید رئیسی در حالی در حرم امام هشتم شیعیان آرام گرفت که پیش از این او حدود 4سال تولیت آن را بر عهده داشت و خادم‌الرضا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای، حضور رهبر انقلاب در منزل شهید آیت الله رئیسی را روایت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای، حضور رهبر انقلاب در منزل شهید آیت الله رئیسی را اینگونه روایت کرده است:

وب‌گاه الف

غم فقدان برای خانواده غم بزرگی است. آقا می گویند ان‌شاءالله خداوند درجات آقای رئیسی را عالی کند. تأکید هم دارند که فقدان آقای رئیسی هم برای خودشان هم برای کشور و هم برای خانواده هیچ جبرانی ندارد و خسارت سنگینی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

غم فقدان برای خانواده غم بزرگی است. آقا می‌گویند ان‌شاءالله خداوند درجات آقای رئیسی را عالی کند. تأکید هم دارند که فقدان آقای رئیسی هم برای خودشان هم برای کشور و هم برای خانواده هیچ جبرانی ندارد و خسارت سنگینی است.

خبرگزاری تسنیم

غم فقدان برای خانواده غم بزرگی است. آقا می گویند ان‌شاءالله خداوند درجات آقای رئیسی را عالی کند. تأکید هم دارند که فقدان آقای رئیسی هم برای خودشان هم برای کشور و هم برای خانواده هیچ جبرانی ندارد و خسارت سنگینی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات ریاست جمهوری پیش رو که کمتر از 50 روز دیگر برگزار می شود از مهمترین مسائل مطرح شده در سخنان امروز ائمه جمعه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌کاظم فرج‌اللهی گفت: در دوره‌ها و دولت‌های مختلف، وزرای کار در جایگاه رئیس شورایعالی کار در توجیه رفتار جانبدارانه خود مبنی بر پیشگیری از افزایش واقعی مزد و تامین نیروی کار ارزان برای سرمایه‌دارانِ داخلی و خارجی، دست به ابداع استدلالات نادرست و بی‌مبنا زده‌اند.

وب‌گاه فرارو

فردین یزدانی، مدیر بازنگری طرح جامع مسکن کشور گفت: به نظر می‌رسد تلاش‌ها برای این است که حاشیه را از مرکز تهران جدا کند! حاشیه‌ها کمبود‌ها و مشکلاتی دارند، اما راهش این نیست که به لحاظ سیاسی آن‌ها را جدا کرد. تفکیک استان یعنی به تعداد هر استان اداراتی تشکیل شود، اگر دولت می‌خواهد خود را کوچک کند ایجاد استانداری و تشکیل ادارات به تعداد همه وزارتخانه‌ها، بار مالی بیشتری به دولت تحمیل...

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در کشورضمن اعلام پایان عملیات امدادرسانی به اعلام آخرین اقدامات این جمعیت در مراسم تشییع در هفت استان پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز جمعه تا روز یکشنبه در ساعات عصر و شب افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس ختم شهادت سید ابراهیم رئیسی، امیر عبداللهیان و دیگر هیات همراه که در سانحه سقوط بالگرد جان باختند، امروز جمعه در مسجد بایراکلی بلگراد برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

یک فعال کارگری بیان کرد: یکی از چالش‌های فعلی کشور، مهاجرت نیروی کار از یک سو و پیر شدن جمعیت از سوی دیگر است. این دو مشکل باعث تأثیر بر آینده تولید و اقتصاد کشور می‌شود.