یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز سامانه بارشی تقویت می‌شود و در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، سواحل دریای خزر، برخی مناطق واقع در غرب، مرکز کشور و برخی مناطق شمال شرق رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. بارش‌ها در استان‌های آذربایجان غربی،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی درباره نحوه آشنایی و ازدواج خود با جملیه علم‌الهدی در سال 1400 توضیحاتی داده بود. ابراهیم رئیسی درباره نحوه آشنایی و ازدواج خود با جملیه علم‌الهدی در سال 1400 توضیحاتی داده بود. به گزارش عرشه آنلاین، ابراهیم رئیسی در ویدئویی که از سال 1400 منتشر شده درباره مهریه همسرش توضیحاتی جالب داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

- کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری 1403 هنوز رسما معرفی نشده‌اند؛ همه‌چیز در حد حدس‌و‌گمان است، ولی رییس‌جمهور بعدی ایران به احتمال زیاد یکی از همین 15 نفر خواهد بود. انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران، طبق قانون اساسی چهار سال یکبار انجام می‌شود. از ابتدای انقلاب تا الان این رویه تنها دو مرتبه قطع شده؛ سال 1360 که محمدعلی رجایی در عملیات تروریستی به شهادت رسید و امسال سقوط بالگرد ابراهیم...

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 6 و 4 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 45 و 45 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش‌های شدید باران طی امروز در 7 استان از جمله تهران خبر داد و برای 9 استان هشدار سطح نارنجی هشدار ناپایداری جوی صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (شنبه) سامانه بارشی تقویت شده و در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، سواحل دریای خزر و برخی نقاط واقع در غرب و مرکز کشور و برخی نقاط در شمال شرق رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران تا چهارشنبه در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی رسانه‌های بزرگ بین‌المللی، بخش‌هایی از مراسم تشییع در شهر‌های تهران، مشهد، قم، تبریز و بیرجند و شهر ری را به طور مستقیم پوشش دادند؛ و برخی دیگر به ویژه در میان رسانه‌های فارسی زبان معاند ترجیح دادند به سانسور این رویداد عظیم که خبر اول بسیاری از رسانه‌های جهان شده و هیئت‌هایی از 90 کشور جهان را برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با ملت ایران به تهران...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و تلاطم امواج دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تشییع کم‌نظیر و پرشور رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی‌، در شهرهای مختلف ایران، به طور گسترده مورد توجه رسانه‌های خارجی و خبرنگاران آنها قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری روایتی از حضور رهبرمعظم انقلاب اسلامی در منزل رئیس‌جمهور فقید و دیدار با خانواده ایشان تحت عنوان «خدا این مرد را دوست داشت» منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رئیسی در ویدئویی که از سال 1400 منتشر شده درباره مهریه همسرش توضیحاتی جالب داده است.

وب‌گاه گسترش

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران، درباره ورود سامانه بارشی به مناطق شمال غرب کشور، اطلاعاتی درباره باران، رعد و برق، و وزش باد در استان‌های شمال غربی، بخش‌هایی از استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی، مناطق جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز