سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با غروب بیست و نهم ماه مبارک رمضان هلال ماه شوال در رصدخانه امام علی (ع) قم رویت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با غروب بیست و نهم ماه مبارک رمضان هلال ماه شوال در رصدخانه امام علی (ع) قم رویت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با غروب بیست و نهم ماه مبارک رمضان هلال ماه شوال در رصدخانه امام علی (ع) قم رویت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عید فطر یکی از بزرگ ترین اعیاد اسلامی است که پس از پایان یک ماه امساک و سر بر آستان الهی ساییدن و عبادت میآید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تازه‌ترین اطلاعیه‌ای که با موضوع عفاف و حجاب منتشر کرده است، خواستار رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی از سوی مردم شد و از برخورد جدی و قانونی با افراد هنجارگریز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمنان از اساس با هویت مستقل ملت ایران مخالفند در صورتی در رویارویی با آنان موفق خواهیم بود که بتوانیم مردم را به عنوان پشتوانه محکم نظام اسلامی حفظ کنیم.

وب‌گاه گسترش

بررسی لیست اعلامی بانک مرکزی نشان می‌دهد که 9 بانک و مؤسسه اعتباری به میزان 151 هزار میلیارد تومان به خودشان وام داده‌اند. این بانک‌ها به عنوان بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی شناخته می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

طرح نوین عتبات، طرحی برای اعزام به عتبات است که به طور رسمی از آذرماه 1400 شمسی آغاز شده و هم اکنون نیز، در حال اجرا است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حامد لک همچنان دوران پر فراز ونشیبی را در این تیم طی می‌کند؛ دروازه‌بانی که زمانی در پرسپولیس هم حضور داشت و به دلیل اشتباهاتی که داشت از این تیم کنار گذاشته شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که پیشنهاد افزایش قیمت بلیت هواپیما در شورای عالی هواپیمایی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و در طی دو هفته آینده این افزایش قرار است اعمال شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: از بعد از ظهر و اواخر وقت امروز (21 فروردین) یک سامانه بارشی وارد کشور می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت بدمینتون استان قم درخصوص صحبت‌های اخیر یگانه کرمانی گفت: قرارداد یگانه کرمانی با باشگاه انقلاب قم مخدوش شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا بیان کرد: فعالیت سامانه پنجشنبه (23 فروردین) در نیمه شمالی کشور و جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق کشور خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش فروش بلیت قطار‌های بین شهری برای بازه زمانی یاد شده در کلیه محور‌ها (مسیر‌های رفت تا تاریخ 1403/2/31 و مسیر‌های برگشت تا تاریخ 1403/3/1)، از ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 21 فروردین، صرفاً از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز شد. همچنین پیش فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت 11 امروز (سه شنبه 21 فروردین) از طریق مراکز مجاز فروش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به‌ویژه از ساعات بعدازظهر و اواخر وقت در استان‌های آذربایجان غربی،‌آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و به‌تدریج در لرستان، همدان و شمال خوزستان رگبار باران رعدوبرق وزش باد شدید موقت و برخی نقاط گردوخاک روی می‌دهد. فردا چهارشنبه با گسترش و تشدید...