سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور از آغاز بارش باران در روز جاری (سه‌شنبه) در استان‌های غربی و شمال غربی کشور و همچنین گسترش دامنه این بارش‌ها به استان‌های مرکزی و شمالی کشور تا فردا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اردیبهشت 1403 از ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 21 فروردین آغاز شد. پیش‌فروش قطارهای حومه‌ای نیز از 25 فرودین آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ دوم غلامحسین دربندی در سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی خاطراتی از او را بیان کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویر زیر مربوط به خیابان لاله‌زار در سال 1326 است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ماه مبارک رمضان فرصتی است تا از برکت سفره الهی بهره‌مند شویم، برکتی که بندگان هر روزه می‌توانند با خواندن ادعیه‌های مناسب هر روز بهره ببرند. به همین مناسبت، همراه با شما دعای روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان را با هم می‌خوانیم. بسم الله الرحمن الرحیم «اللهم غَشنی فیهِ بالرحمَهِ وارزُقنی فیهِ التوفیقِ والعِصمَهِ وطَهر قلبی من غَیاهِبِ التُهمَهِ یا...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاهین صمدپور در صفحه شخصی خود عکسی از بک ساختمان بسیار باریک واقع در قم منتشر کرد که ظاهرا صاحبان آن به دنبال ثبت در کتاب گینس هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح‌طلب، نوشت: امام، احکام مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را در کتاب تحریرالوسیله عنوان و وظیفه علما و دانشمندان را در برابر حکومت پهلوی مطرح کردند و همان احکام در رساله توضیح‌المسائل به زبان فارسی ترجمه و مندرج شد تا عموم مردم با مسائل امر به معروف و نهی از منکر آشنا شوند

وب‌گاه گسترش

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی 1 تا 31 اردیبهشت از روز سه شنبه 21 فروردین شروع خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان صداوسیما که یکی از حلقه‌های مهم برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم بود، برای دور دوم این انتخابات بعضی سیاست‌های خود را تغییر داده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه طلوع مهر گفت: جهش تولید بدون مشارکت جدی و حقیقی مردم محقق نخواهد شد و تحقق این ایده صرفاً از مسیر مشارکت همه جانبه آحاد ملت و دستگاه‌های مسئول میسر خواهد شد.

وب‌گاه الف

سازمان صداوسیما که یکی از حلقه‌های مهم برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم بود، برای دور دوم این انتخابات بعضی سیاست‌های خود را تغییر داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت راه آهن گفت: پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی اردیبهشت از فردا 21 فروردین ماه شروع می‌شود.