سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور با پیش‌بینی ادامه بارش‌ها در 22 استان تا روز یکشنبه نسبت به آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: با بهره‌برداری از نیروگاه بیوگاز فاضلاب غرب تهران از انتشار سالانه 220 هزارتن گاز دی اکسید کربن جلوگیری می‌شود که به مثابه فعالیت 3000 هکتار جنگل برای جذب دی اکسید کربن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور در آیین بهره برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب تهران گفت: نباید در تهران تنش آبی داشته باشیم و تامین آب پایدار در تهران بسیار اهمیت دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

14 قرارداد سرمایه‌گذاری تکمیل و توسعه تأسیسات فاضلاب کشور با مشارکت بخش خصوصی به ارزش 19 هزار میلیارد تومان به امضاء رسید.

خبرگزاری تسنیم

با حضور رئیس جمهور 14 قرارداد سرمایه‌گذاری تکمیل و توسعه تأسیسات فاضلاب کشور با مشارکت بخش خصوصی در 7 استان و به ارزش 19 هزار میلیارد تومان به امضا رسید.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه خبر آنلاین

در پایان آخرین روز کنگره دبیران کل احزاب سوسیالیست و سوسیال دمکرات در کنگره جهانی در برلین آلمان، صادق شرفکندی دبیرکل وقت حزب منحله دموکرات کردستان ایران به همراه سه نفر دیگر از هم‌فکرانش در رستوران میکونوس به ضرب گلوله افراد ناشناس جان باختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع مطلع در نیروی هوافضای سپاه در واکنش به انسداد جی‌پی‌اس در شهرک‌های اسرائیلی گفت: ایران پیش از این به این موضوع چاره‌اندیشی کرده بود و تمامی موشک‌هایی که در 12 سال گذشته ساخته شده‌اند از جی‌پی‌اس و در کل از هیچ یک از وسایل موقعیت‌یاب بین‌المللی استفاده نمی‌کنند فارس: ساکنان کلانشهرهای فلسطین اشغالی در پیام‌های متعدد در شبکه‌های اجتماعی از مختل شدن زندگی عادی خود در پی پارازیت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای شمالی و شریانی گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انفجار و آتش سوزی در یک انبار مواد دخانیات عصر چهارشنبه در شهر قزوین منجر به فوت یک مامور آتش نشان و مصدومیت 9 شهروند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: مشکلی از لحاظ تامین ناوگان حمل ونقل مسافری اتوبوس برون شهری برای جابه جایی مسافران در عید فطر نداریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی و اصلی کشور را شاهد هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور در خصوص آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور گفت: روز گذشته با بار پر حجم ترافیک در آزادراه تهران مواجه بوده‌ایم، شاید 2 الی 3 ساعت تراکم زیادی از ترافیک را قبل از عوارضی و در طول مسیر شاهد بودیم. وی افزود: امروز نیز همین وضعیت در آزادراه تهران - قم گزارش شده است محور‌های شمالی از روز گذشته تا به حال شاهد بار بسیار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهروندان ترکیه که قصد دارند به تهران سفر کنند و ایرانیانی که مقیم کشور ترکیه هستند یا ایرانیانی که به قصد کاری یا تفریح به این کشور سفر کرده‌اند، مسافران اصلی زمان پرواز استانبول به تهران هستند. این پرواز بین المللی همیشه از تقاضای بالایی برخوردار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که سیلی محکمی خواهند خورد و ما نیز کاری خواهیم کرد که از اقدامات خود پشیمان شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ممنوعیت تردد از محور چالوس و آزادراه تهران _ شمال به دلیل بار ترافیکی سنگین گزارش شده است.