سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق پیش بینی هواشناسی، در نواحی کوهستانی کولاک برف، احتمال سقوط بهمن در دامنه‌های برف‌گیر، صاعقه، رانش زمین و ریزش سنگ رخ خواهد داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی از جمله کرج - چالوس و هراز را شاهد هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

جانشین پلیس راه استان قم: ترافیک بزرگراه امام علی (ع) در دو مسیر رفت و برگشت، مسیر سلفچگان به قم و قم به سلفچگان و نیز آزادراه قم به کاشان در دو مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری گفت: سفر‌های نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3 تا 5 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، دوره «طرح ولایت» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور روز اول فروردین 1403 با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد. حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در میان دانشجویان علوم پزشکی با تبریک سال نو و بهار طبیعت اظهار کرد: پیوند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مداح منتقد دولت از جلوگیری مجدد مراسم اش در قم خبر داد. مداح منتقد دولت از جلوگیری مجدد مراسم اش در قم خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ حمیدرضا علیمی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: باز با حکم استانداری قم عزیزان نیروی انتظامی اومدن و مانع روضه‌خوندن شدن!

وب‌گاه خبر آنلاین

مداح منتقد دولت از جلوگیری مجدد مراسم اش در قم خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امدادونجات، با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید و رگباری باران در 19 استان، از آماده‌باش امدادگران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمودی با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید و رگباری باران در 19 استان، از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در این استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

علیمی نوشت: باز با حکم استانداری قم عزیزان نیروی انتظامی اومدن و مانع روضه‌خوندن شدن!. مهم نیست، ولی واقعا شما هیچ کار مهمی تو این شهر بجز این ندارین؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

امام خمینی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی بیان کردند: «اگر مرحوم حاج شیخ در حال حاضر بودند، کاری را انجام می‌دادند که من انجام دادم.» و تأسیس حوزه علمیه در آن روز از جهت سیاسی کمتر از تأسیس جمهوری اسلامی در ایرانِ امروز نبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان سیاسی و اقتصادی به ادعای ابراهیم رئیسی درباره نرخ تورم و میزان رشد اقتصادی واکنش نشان دادند فعالان سیاسی و اقتصادی به ادعای ابراهیم رئیسی درباره نرخ تورم و میزان رشد اقتصادی و آمارهای او واکنش نشان دادند محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم نوشت: به جاست از مردم پرسیده شود آیا اثرات این رشد ادعایی را در سفره خود احساس می کنند؟ و اگر چنین نیست توضیح داده شود که دلیل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به رئیسی گفت: شما متعهد شده بودید که تورم را نصف سپس تک رقمی کنید و نتوانستید. فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به رئیسی گفت: شما متعهد شده بودید که تورم را نصف سپس تک رقمی کنید و نتوانستید. عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توییتر نوشت: آقای رئیسی گفتند قرار بود تورم سه رقمی شود ما نگذاشتیم! شما متعهد شده بودید که تورم را نصف سپس تک رقمی کنید و نتوانستید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی مخالفت محمدرضا پهلوی با امام خمینی (ره) و سایر مراجع و علمای حوزه‌های علمیه و اصرار بر اجرای اصول انقلاب سفید، آیت‌الله العظمی سید روح‌الله موسوی خمینی در اعتراض به این اقدام در تاریخ 22 اسفند 1341 پیام کوتاهی از قم صادر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خور و بیابانک را باید در رمل‌های ماسه‌ای دل‌فریب آن دید، در میان نخل‌های سربه‌فلک‌کشیده نخلستان‌های آن قدم زد، بعد از تماشای اماکن باستانی، به دریایی از شن‌های طلایی کویر مصر رفت.