سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی کشور هشدار داد: به دلیل شدت بارش‌ها و امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها و سقوط بهمن در مناطق سردسیر و کوهستانی، هموطنان از حاشیه رودخانه ها، مسیل‌ها فاصله بگیرند و از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرآیند تولید و ارایه محصولات موسیقایی در سال 1402 اگرچه فراز و نشیب‌های زیادی داشت اما دربرگیرنده اتفاقاتی بود که مراجعه به برخی از آنها می‌تواند مشتمل بر بازخوانی قصه‌های جالبی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل هستند و پس از آن‌ها استان‌های گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، قم و یزد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وب‌گاه فرارو

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 16 استان از فعالیت 2 سامانه بارشی در کشور طی امروز تا پنجشنبه و احتمال آب‌گرفتگی، سیلاب و کولاک برف خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سامانه جدید بارشی امروز وارد کشور شد و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این سامانه یکشنبه و دوشنبه بارش‌های زیادی را در سراسر کشور موجب شود؛ سامانه بعدی سه‌شنبه و چهارشنبه فعال از کشور عبور خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: انتخاباتی که گذشت پیام‌های زیادی داشت. اگر بخواهیم به واقعیت نگاه کنیم بالای 50 درصد از مردم در انتخابات شرکت نکردند و عدم شرکت بسیاری از آنان به عنوان اعتراض بود.

خبرگزاری میزان

همزمان با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، مسابقات کشتی سنتی باستانی افغانستانی که ترکیبی از جودو و کشتی باچوخه است با حضور افغانستانی‌های مقیم شهرهای ایران در حاشیه منطقه شهر قائم قم برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کارنامه فعالیت‌های محمدی‌ری‌شهری نمی‌توان به تأسیس جمعیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره نکرد و کاندیداتوری او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1376 که این انگاره را که ناطق نوری نامزد قطعی و مورد نظر نظام است در ذهن برخی از نیروهای ارزشی زدود.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور در سال 1402، 10 سفر استانی و 10 سفر پروژه‌ای به نقاط مختلف کشور داشت. در این 20 سفر، علاوه بر پیگیری مصوبات سفرهای استانی دور اول، پروژه‌های بزرگ استانی و طرح‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس فتا لرستان گفت: نهادهای دولتی از طریق شبکه‌های اجتماعی لینک ارسال نمی‌کنند مردم مواظب شیادان باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک نفر قاتل فراری در سطح استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

تهران بزرگ‌ترین شهر و پایتخت ایران و مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. جمعیت آن در حدود 10 میلیون نفر است و بیست و پنجمین شهر پرجمعیت جهان به شمار می‌آید.

وب‌گاه مشرق نیوز